Ik blijf hem geweldig vinden…
Ja, hij is zeker heel mooi! Naast de dial, spreekt juist ook de insert mij aan!
Helemaal eens, deze bezel heeft (afhankelijk van de lichtinval) ook meerdere gezichten en dat maakt het geheel heel mooi af.
Ik kan nog nauwelijks bevatten, dat ik dit horloge zo gaaf vind. Vanochtend even getest door wat andere horloges om te doen maar nope, meteen deze weer gepakt.
… duurt dat lang hè!
Matched goed met de Afflichem
Ik ben niet vies van een drankje maar ik vind de combinatie sport en drank altijd wel een aparte, of is het 0%?
Er staat toch nergens dat gij zelf heeft gesport?
Sport is net als werken, ik kan er uren naar kijken
Als het om topsport gaat misschien wel, maar in de amateursport gaat dat volgens mij bijna hand in hand…
Ging vroegâh prima hoor!
Kratten stapelen na iedere hockeywedstrijd, sigaretje (of tien ) erbij. Met Meisjes A3 de kroeg in en de volgende ochtend weer fris en onuitgeslapen in de schoolbanken. Ik word er moe van als ik er aan terugdenk. Was leuk …
Over topsport gesproken, hoe gaat het met je?
Dat dus. Ik was alleen toeschouwer. Mijn dochter had tennisles.
Ja hoor, ik kom bij verschillende sportverenigingen en de alcohol vloeit altijd rijkelijk.
Ook nog wel onder schooltijd wat innemen.
Het was gewoon topsport!
Dat wel!
Op de fantoompijn na gaat het prima! Ik kan me aardig redden met 1 been, met krukken en een rolstoel. Binnenkort ook een prothese traject starten en over een week of 6 weer naar huis!
Sterkte
Dat klinkt goed!
Tja, die pijn … dat kan volgens mij best lang duren. Hoop voor je dat het snel gaat afnemen. Misschien dat de prothese daarbij gaat helpen @Brlink, dat je hersenen voor de gek gehouden worden door het beeld dat er weer iets is. Heb ik eens gelezen aangaande spiegeltherapie (of hoe het ook precies heet), dan zet je een spiegel neer naast het nog aanwezige been en fop je de hersenen met het beeld dat je twee benen ziet. Schijnt de pijn van te kunnen verdwijnen.
Klopt, ze hebben er eigenlijk nog niet echt een idee van. Ik vind het zelf ook maar gek
Nog een lange weg man, sterkte nogmaals.
Sterkte!