#SqualeSpam #Team1521
Ah, je had je al ingedekt …
Hoe dan ook, blijf het een rare vertoning vinden maar to each its own.
Ziet er goed uit, man!
Heerlijk horloge en hij blijft me vooralsnog enorm boeien, dus wie weet…
Thanks, ik zal me eens in dat fenomeen gaan verdiepen…
Lekker hoor, al dat Squale geweld van de laatste tijd
Echte mooie glimmer
Dank je wel en geen idee waar deze liefde nu ineens vandaan komt. Vond overigens dit oudje nog en het is niet moeders mooiste maar om te proberen? Zit nu moed te verzamelen maar twijfel nog.
Reken nog maar nergens op…
Yep, weer nachtdiensten. 1 gedaan dus nog maar 6
Mag niet, he. Van de arbo…
Okay het is vast al beaten to death in discussies op dit forum, maar ook Squale levert de geliefde 1521 standaard uit op… leather!
Al die natos staan hen ook goed! Vraagje, is hij niet top zwaar? (laatste nato ervaring voor mij was denk ik de Seiko MM300 dat viel wel een beetje tegen)
Nee, zeker niet topzwaar. Had dit wel bij de Seiko SPB die was de hele tijd aan het wiebelen op mijn pols. Komt denk ik ook wel door de vorm van de 1521 kast dat deze wel mooi op zijn plek blijft.
Klopt, maar ik heb nog een oud contract met nog een aantal vaste nachtdienst medewerkers. Als je er zelf geen probleem mee hebt mag het dus.
Nu je het zegt, bij de SPB239 had ik dit ook ja (ondanks de meeeega fijne nato die daar bijzat!).
Oké kastvorm intriguing
I know! En nog veel meer merken die bureauduikhorloges verkopen rijden die scheve schaats. Dat maakt het overigens niet minder erg, 't is gewoon raar …
Echt? Nato? Met zo’n raar flapje/lusje/fliepeltje …
Dan nog liever leer!
Zeker!
De sfeer zit er lekker in zie ik wel
Dat fliepel flapje kun je juist heel mooi wegsteken, deel van de charme! En als er nou één type band niet bedacht is voor achter de desk is het wel de nato