Goedenavond heren, ik ben vanavond voor een zware donkere gegaan
Het is ook niet echt lekker, buiten…
Ik verlang naar de lente!
Maar in de tussentijd: geniet ervan!
Ik vind het echt een plaatje deze Thalassa 60 Atmos
Je leeft maar één keer Robert.
Ik heb voor de losse oranje ook 90 euro betaald, maar wel ontzettend veel plezier van. De oranje was nieuw al lastig te krijgen. Tweedehands moet je iemand vinden die liever op leer of mesh draagt, zal ook niet makkelijk zijn denk ik.
Het is wel een mooi bandje hoor en deze Tropic draagt wel érg fijn.
… én, geen oranje fliepeltje!
#Team1521
Foto bij daglicht is denk ik ook wel leuk. Het blauw komt er nu niet helemaal lekker uit Pappie. Lijkt wel zwart. Maar ûh, prachtig horloge!
Ik vind hem onverwacht gaaf, heel fris en hij draagt ook goed, dus voorlopig een blijver. Hij doet ook alvast wat aan de zomer denken.
Dat klopt inderdaad, zeker de bezel heeft veel gezichten. Dat viel me overigens pas in de praktijk op en het draagt echt bij. Opvallend ook, dat het horloge in minder licht nog steeds zo helder toont, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Lastig te fotograferen ivm het bolle saffier maar onderstaand een indruk wat licht met dit horloge doet, zowel de dial als de bezel.
Wow, heel gaaf kleureffect!
Daglicht Chris, daglicht …
Morgen Remco, morgen…
@ThaPapper Nou morgenochtend, zodra 't licht is, nog even 'n paar mooie plaatjes schieten voor ons, Chris!
Het zal een uurtje later worden maar komt goed
Hartelijk goedemorgen all!
Mooi weer buiten dus @junior en @TagEd, there you go. En yup, weer op een heerlijke Bulang uiteraard.
Mooi plaatje, dat blauw van de wijzerplaat springt er frisjes uit.
Had ik al op gehoopt. Lekker man!