Squale only 🦈 (Deel 2)

Goedenavond heren, ik ben vanavond voor een zware donkere gegaan :grin:

13 likes

Het is ook niet echt lekker, buiten… :grimacing:
Ik verlang naar de lente! :beach_umbrella: :sun_with_face: Maar in de tussentijd: geniet ervan! :beers:

2 likes

Fijne avond all! :tada:

17 likes

Ik vind het echt een plaatje deze Thalassa 60 Atmos :joy::star_struck::+1:

1 like

Je leeft maar één keer Robert. :wink:

Ik heb voor de losse oranje ook 90 euro betaald, maar wel ontzettend veel plezier van. De oranje was nieuw al lastig te krijgen. Tweedehands moet je iemand vinden die liever op leer of mesh draagt, zal ook niet makkelijk zijn denk ik.

Het is wel een mooi bandje hoor en deze Tropic draagt wel érg fijn.

… én, geen oranje fliepeltje! :partying_face:

#Team1521

Foto bij daglicht is denk ik ook wel leuk. Het blauw komt er nu niet helemaal lekker uit Pappie. Lijkt wel zwart. Maar ûh, prachtig horloge!

11 likes

Ik vind hem onverwacht gaaf, heel fris en hij draagt ook goed, dus voorlopig een blijver. Hij doet ook alvast wat aan de zomer denken. :tada::slightly_smiling_face:

5 likes

Dat klopt inderdaad, zeker de bezel heeft veel gezichten. Dat viel me overigens pas in de praktijk op en het draagt echt bij. Opvallend ook, dat het horloge in minder licht nog steeds zo helder toont, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. :thinking:

3 likes

Lastig te fotograferen ivm het bolle saffier maar onderstaand een indruk wat licht met dit horloge doet, zowel de dial als de bezel. :slightly_smiling_face:

16 likes

Wow, heel gaaf kleureffect! :star_struck:

2 likes

Daglicht Chris, daglicht … :camera_flash:

3 likes

Morgen Remco, morgen… :tada::rofl:

6 likes

@ThaPapper Nou morgenochtend, zodra 't licht is, nog even 'n paar mooie plaatjes schieten voor ons, Chris! :sun_with_face: :camera:

3 likes

tenor (2)

6 likes

Het zal een uurtje later worden maar komt goed :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

afbeelding

5 likes

Buonanotte Squale famiglia :relaxed:

14 likes

Buongiorno, Squale gente! :shark:

11 likes

Hartelijk goedemorgen all! :+1:

Mooi weer buiten dus @junior en @TagEd, there you go. :slightly_smiling_face: En yup, weer op een heerlijke Bulang uiteraard. :tada:

13 likes

Buongiorno Squalitarians!

12 likes
Klik hier voor meer info over 'een duiker' met een leren band ... 🙃

Mooi plaatje, dat blauw van de wijzerplaat springt er frisjes uit.
Had ik al op gehoopt. Lekker man! :star_struck:

3 likes

5 likes