Squale only 🦈 (Deel 2)

Ook dan nog even een close-up, leuk om de structuur van de wijzerplaat te zien .

10 likes

Leuk om te zien!

Dat zou em helemaal afmaken idd. Ik vind de 1521 tof maar heb mijn squalematic gehouden omdat ie zo’n mooi bol saffier heeft:

16 likes

Een paar, al veel te oude, Revit Abbey Road handschoenen.

Maar hierbij ook altijd een beetje rommelen met het horloge om het erin of ernaast te krijgen/proppen.

1 like

Ja, dat is wel heel mooi aan de Matic!

2 likes

15 likes

Is dit :point_down: topic niets voor jou Frans? Ik vind jouw foto’s namelijk altijd erg mooi. :+1:

3 likes

Bedankt ,ik kijk regelmatig naar dat topic .Maar ik weet niet eens hoe ik een topic moet aanmaken of iemand moet tagen :roll_eyes:

2 likes

Je kan daar je foto gewoon plaatsen. Hoef je geen topic voor aan te maken.
Als je iemand wilt taggen begin je met een “@” en typ je daarna de naam. Lijkt me inderdaad iets voor jou gezien je hele kwalitatieve foto"s maakt! Het gaat daar voor mijn gevoel echter niet helemaal om de kwaliteit van de foto maar ook grotendeels om welk horloge erop staat en of het aanspreekt. Er winnen eigenlijk telkens foto’s die technisch gezien niet de beste te lijken te zijn.

3 likes

Die van mij hebben veel te stug leer en een stuk bescherming op de pols, krijg ze er wel overheen maar kan dan mn hand niet meer bewegen :joy: doe nu mn horloge altijd maar in mn binnenzak.

1 like

Klopt, je kunt gewoon reageren in dat topic net zoals je hier doet. Ik denk dat Frans wel degelijk een goede kans maakt met zijn foto’s. Het zijn namelijk de leden die mogen kiezen.

Een mooie Squale bij @FRANS3 zijn zwembad…beetje (blauw) water, beetje zon…bingo! :sunny: :desert_island: :shark: :ok_hand:

2 likes

Zo iets :wink:

19 likes

Mooi hoor Frans. Wat voor camera gebruik je?

2 likes

Fuji x-T2 met 35 mm lens .Eerste foto wel met statief en trage sluitertijd.

3 likes

Je kan altijd nog een paartje handschoenen met rekbare of zonder manchet. Rekbare manchet van bijvoorbeeld geweven superfabric of neopreen. Die zijn ook gewoon triple A - CE gekeurd… De hoogste veiligheidsnormen.

Goeie handschoenen Ricky :wink::ok_hand:

3 likes

Thanks. Jij als kenner: deze zijn inmiddels al 7 jaar oud dus ben wel in de markt voor vervanging. Wat heeft Revit (of een ander merk) nu in de collecties wat er een beetje op lijkt? Of is er een nieuw model van de Abbey Road (bevalt me namelijk prima)? Ik ben geen fan van handschoenen met “harde knokkels”

1 like

Hi Ricky,

Zal je even DM’en om het topic niet te veel te vervuilen :innocent:

Je hoort van me.

2 likes

15 likes

Vind dit toch wel heel goed gelukt!

2 likes

Ik ben er ook blij mee.

11 likes

Ja man , prachtige foto’s.

2 likes