Ja, zo’n bandje heb ik ook. Draagt heel lekker. Hele zomer mee rondgelopen en nu kan ie idd weer, voor Halloween!
Zat er net aan te denken om morgen weer 'ns een vintage Certinaatje te dragen. Maar nu twijfel ik weer om toch lekker m’n Squale met de oranje Barton om te doen…
Deze was eerder ook te koop bij AWCO.
Had je deze mee afgelopen Squale meeting?
Eh, nee. Wel m’n vintage Omega. Maar de Certina niet. Ga je morgen zien!
Dat dacht ik al haha.
Nice
Wat is het geworden Ed?
Ben bang toch deze…
Maar morgen of overmorgen zeker weer 'n Squale.
Zal binnenkort ook 'ns een plaatje schieten van de hele (groeiende) Squalecollectie!
Echt een mooie set zo hoor. Vind eigenlijk wel dat er nog een classic (zwarte) 1521 bij moet
Ik heb een tijdje geleden de zwarte/polished van mij verkocht.
Ik heb een nog zwartere ervoor in de plaats gekocht.
Geen moment spijt, ben wel in de markt voor een 1521 Fumoso, maar dat no date gebeuren heb ik altijd al lekker gevonden en heb ik nu dus. Wel weer een datum op de Fumoso.
Wijzerplaatje man! Zo met dat faded powderblue in het midden en de orange minutehand.
En de allerzwartste 1521 pvd zie ook nog wel eens om de pols zitten. Maar twijfel altijd een beetje over beschadigingen icm pvd zwart.
Men vroeg om losse foto’s van deze nieuwe Squale in het wild. Kwam deze tegen in een Squale Facebook groep:
Goed gelukt!
Ik hou alleen niet van glimmend ceramische bezelinlays…
Thanks! Ben er ook blij mee!
vind ik ook wel mooi. Maar vind 't voor nu wel even mooi hoor.
Wel lekker robuust!
Ik ken het gevoel…
Ik zat 2 jaar geleden achter de computer en ik had 3 Squale 1521’s in het mandje zitten…En ik had de polished black al.
Toch maar niet gedaan.
Blue polished
Pvd black
Militare blasted
Ik vindt het eigenlijk leuker om minimaal 9 maanden tussen aankopen in te laten zitten.
Dan geniet ik meer van de aankoop heb ik gemerkt.