Ja, eigenlijk moet je inderdaad even de tijd nemen om te genieten van een NA en niet meteen weer door. Best lastig. Ik kom bijna dagelijks wel een horloge tegen dat ik mooi vind en nog best zou willen hebben. Het is echt een wonder dat ik ben teruggegaan van 22 naar 11 stuks nu. Gaat op pure wilskracht!
Goede instelling, ik probeer mezelf wijs te maken een jaar de tijd te nemen.
Dit is echt een steal jongens. Als jullie het niet doen doe ik het
Ik vind dat eigenlijk niet zo’n gekke prijs voor een heel nette, paar maanden oude 1521 en dan ook nog een versie die je niet vaak ziet. Of zeg ik nou iets geks?
Overigens staat er ook nog voor een vriendenprijsje een 1521 hier in het blauw.
Edit: oops, al verkocht! Benieuwd wie we hier binnenkort in de Squale Lounge mogen verwelkomen.
Nee hoor dit is een prima prijs voor een LE. Daar zou een slim forumlid zelfs nog 150,- op kunnen verdienen
Weer een zorg minder
Pfoe, erg tof die. Zou hem echt wel graag willen hebben maar m’n potje is leeg
Pak je toch het potje van de auto of de studie van de kinderen. Je bent horlogegekkie of niet
Haha ik heb hetzelfde probleem hoor. Wil ook weer een Squale, maar ik blijf ze ook weer verkopen 🤷
Dit was misschien wel de tofste:
Ik zit te denken aan wat in de adultfilmwereld of iets in de drugshandel. Ben er nog niet helemaal uit. Gewoon voor wat extra inkomsten; dat horlogepotje weer een beetje sneller gevuld krijgen.
Die is inderdaad wel heel gaaf!
Ja, ben jij de gelukkige?
Ik heb connecties in die wereld. @Rolopalooza vraagt zich nu af waarom ik hem tag in het Squale topic
Ik verkoop altijd horloges waar ik dan later weer spijt van krijg. Dat helpt.
zijn altijd handig!
Ja, da’s ook een manier, natuurlijk…
Ja en dan onder de rechtvaardiging dat ik het ooit wel weer een keertje aanvul
Die is ook oprecht wel heel erg mooi hoor. Spijt van de verkoop of dat niet?
Ja ik zoek ook nog zoiets. Misschien toch een bandje beginnen?
Die coole 1521 Onda staat er inderdaad nog
Altijd. Hooguit een paar weken en dan weer door 🥲