Gewoon net als met horloges. Beide!
Je kunt ook in de grote steden op jacht naar een Squale. Men durft deze namelijk wel nog gewoon te flexen op straat
Ja, dat is het voordeel van een liefhebbersmerk als Squale. Niet vreselijk duur en niemand die het kent!
Dus dat!
Voordat je overgaat tot actie, vraag eerst even om het codewoord, zodat je bij het juiste antwoord kan doorlopen
Codewoord: HF Adultmovie Productions!
Wellicht beter om het woord te verkorten naar HFAP
Is goed! Ik loop rond deze tijd door de stad rond in een Santa suit. Dus dan ben ik makkelijk te herkennen en beroof ik je misschien niet toch per ongeluk.
IPA altijd lekker. Proost !
Had jij niet iets met dit horloge? Is dat inmiddels alweer opgelost?
Nog een overeenkomst; motoren, Squale én speciaalbier lekker bezig
Aaah, ik houd niet van speciaalbier, maar wel van alcoholische versnaperingen an sich.
Ik doe mee
Ik heb dan wel geen motor of rijbewijs, omdat ik bang ben voor m’n eigen rijgedrag. Maar als het zover is, dan komt er toch een Vmax 1700
Hahaha gelijk all in. Bruut spul als je dan een nieuwer type neemt dan is het nog enigszins veilig. Die heeft een constante turbo, de oude Vmax heeft een touren-gedreven turbo… Die komt er in bij X touren… Schakel je terug en klapt de turbo erin.
Ja, dat is nou eenmaal wat ik wil. Een dikke vette Vmax. Ik kijk niet eens naar andere Motoren.
Oud als in '90er?
Volgens mij is het model dat ik retecool vind, van na 2015.
Nee dat was ik niet, maar ik moet ook terug naar Awco omdat de kroon af en toe niet wil uittrekken en ik niet op de datum verzet kom. Dus ja en nee😇
Ik was even abuis… De 1700 is automatisch met constant vermogen. Sterker nog de ‘oude’ 1200 met touren-turbo is officieel nooit verkocht in NL. Alleen verkrijgbaar als import motor of later voorzien van optionele turbo. Dus je hebt sowieso de ‘juiste’ op de bucketlist Brute machine.
O.k., weer even OT: een van de obscure merken van weleer, waarvoor Squale ooit produceerde. Gelukkig bestaat Squale nog wel en doet 't better than ever. Ben wel benieuwd of er ook nog wat vintage Squale spul, zoals dit, hier rondzwerft, hier op HF.
Op het moment erg content met mijn moderne 2002 maar wat zijn die vintage modellen gaaf zeg. Zou ik ook wel eens in de Squale collectie willen