Squale only 🦈 (Deel 2)

Potverdikkie het lijkt hier wel een lotgenotengroep. Speciaalbier, gitaren, motoren en mooie horloges :joy:

5 likes

Weten jullie, Squale famiglia, ik vraag me wel 'ns af waar al die bijzondere Squales, die ooit op HF waren, zijn gebleven. Zoals deze.
Nieuwe Aanwinst: Squale met dieptemeter! - Vintage Horlogeforum -  Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

En er waren er nog meer. Wij hebben het hier hartstikke gezellig met onze 1521jes en een enkel 1545je of Sub 39je, die we relatief kort geleden hebben gekocht en die natuurlijk fantastisch zijn! Maar waar zijn al die andere Squales, die al vanaf -weet ik veel- 2006 hier op HF waren? :thinking:

6 likes
7 likes

Die groene en zandkleur zijn heel tof :star_struck:

2 likes

Inderdaad die zandkleur (of grijs?) :heart_eyes:.

1 like

Beetje grijs zand :grin:

1 like

Even pronken met andermans veren😄

@MarijnK :heart_eyes::+1:

11 likes

Ik voel een NA aankomen! :grin:
Gaaf model, inderdaad!

2 likes

Ik kan er echt niet overheen komen dat deze volwassen man 2 horloges tegelijk draagt.

Daarnaast vind ik de grijze en zwarte wel heel aardig ogen. De zwarte doet me een beetje denken aan een Blancpain Fifty Fathoms en dat vind ik een erg mooi horloge. Dat gezegd hebbende vind ik de nieuwe 1545’s toch nog wel toffer.

2 likes

Tja, da’s zo’n dingetje van hem, he… :grin: Ik weet niet of ie dat in het dagelijks leven ook doet. Toch zie je wel meer gekkies die dit doen.

De grijze vind ik denk ik het leukst. En ja, ze lijken op een FF. Maar Squale heeft dit model, in het verleden, ook medegeproduceerd, voor Blancpain. Dus dan mag het. :wink:

De 12-, 3-, 6- en 9-indexen van de nieuwe 1545 spreken me vooral erg aan. Lekker retro, a la
Vintage Tavernier Squale Master. 💣 Pic credit: @divewatchobsession If you  love vintage divers, you need to be following … | Vintage watches,  Horology, Dive watches

9 likes

18 likes

Black beauty! :black_heart:

1 like

Mogelijks gaat deze er ook uit. En m’n Seiko ook.
2 weg en een dikkere erin. Mogelijks.
Interesse alhier voor de squale? Blasted case.

8 likes

Zonde, man. Fijner en leuker horloge dan een 1521 ga je niet snel vinden, imo. Tuurlijk zijn er merken met meer ‘status’. Maar de 1521 is gewoon heel erg goed gelukt. Er zijn inmiddels ook al heel wat mensen die er uiteindelijk toch weer een kopen of dit zelfs een paar keer herhalen :grin:.
Dummy GIF - What Have I Done Regret - Discover & Share GIFs

5 likes

Daar issie dan (weer), voor mij de eerste keer een 1521 :wink:

19 likes

Welkom in de mooie wereld van Squale! :shark: :it: :sunglasses: :wine_glass:

6 likes

Jao, Sjoen Jong!

@ iedereen: Jullie moeten niet zo met 1521 strooien. Zo haal ik nooit 12 maanden tussenpozen tussen elke aankoop :stuck_out_tongue:

Plaatje voor de sfeer!

10 likes

Thanks! (denk ik? :sweat_smile:)

Das ook een stomme regel om jezelf op te leggen! Ofja, ik zou willen dat ik het kon :see_no_evil:

3 likes

We doen ons best! :wink:

4 likes

Bij deze beloofd, die van mij komt hier nooit te koop :grin:

2 likes