Squale only 🦈 (Deel 2)

Ik wil je niet voor je schenen schoppen, maar misschien moet je hem dan van Marktplaats afhalen.

Want ja, stel een zekere iemand doet jouw een bod, dan zou je wel weer eens aan het twijfelen worden gebracht.

En anders wil ik ook wel 9.999.999.999 bieden hoor. Dan weet je ook zeker dat je geen ander bod meer krijgt, althans in het biedsysteem. :stuck_out_tongue:

2 likes

Blijft sexy, he!

6 likes

Ligt aan de hoogte van het bod :wink:

2 likes

Dat dacht ik inderdaad al!

Zal ik je dan maar in bescherming nemen en een spookbod van 990k doen? :laughing:

1 like

Dat bestaat niet… Bieden is dokken :rofl:

1 like

Hahaha, Zo zou ik ook denken.

En toch zie je vaker van dat soort gekke biedingen. Marktplaats, net zo echt als een markt met dorpsgekkies. :stuck_out_tongue:

1 like

17 likes

Blijft ook een mooie, deze! Maar wel zonde dat je die andere hebt verkocht! :wink:

3 likes

Roept u maar?
Iemand bekend wat dit is!?

4 likes

Dat weten @MotoSkooly en @royke74 ongetwijfeld :grin:

1 like

We mogen er helaas niets over zeggen maar het wordt wel echt iets anders dan jullie verwachten. :sunglasses: Heel gaaf :dart:

7 likes

:scream::scream::scream::scream:

‘Deep from our historic archives, a new release is about to be unveiled’, zegt Squale er zelf over…

Dit merk is de laatste tijd flink aan de weg aan 't timmeren! Ik vind het zo spannend!!!

Cant Wait GIFs | Tenor

5 likes

Boeeeee haha. Maar begrijpelijk…

De spanning, de timing. Gaat er toch geld uit mn zak geklopt worden? Gaat het dan dit jaar toch Weer gebeuren? :wink: :wink: haha.

1 like

Als je iets kleiner dan we gewend zijn van Squale tof vind, ben ik 100% zeker :sweat_smile:

4 likes

Je moet toch iets met die 13e maand, straks! :money_mouth_face: Oh wacht, die krijg ik helemaal niet! :grimacing: :wink:
Nou ja, ben wel heel benieuwd en vind het geen gek idee, van Squale, om ook iets kleiners aan te bieden! De Matic en 2002 zijn best grote horloges en sommige mensen schrikt de 42mm van de 1521 ook af. Hoewel deze natuurlijk veel compacter draagt. Verder vind ik de Sub 39, door de kast- en lugvorm, ook nog best relatief groot dragen. Dus ja, ik begrijp 'm wel. :+1:

1 like

In die docu op hun site gaat het over de sub39 en hoe die geïnspireerd is op modellen uit de jaren 60 van 34mm. Zou het daar iets mee te maken hebben? :smirk:

Hier de 1521 weer terug op z’n goeie ouwe mesh. Blijft in mijn ogen toch het best passen bij de prachtige kast :smiley:

10 likes

Staat zeker goed! En zelfs nog even aan gedacht om er een bij te kopen. Maar ben toch wel fan van de heerlijk soepele en lekker retro ogende tropic zoals ik, ook vandaag weer, draag. :blush:

Zou me verbazen. Maar, who knows. Wel een mooie maat voor de smaller bepolsden.

Zoiets comes to mind… :thinking:

6 likes

Voor je full-lume dan of je blauwe blasted?

Denk dat ik op die full lume een tropic wel mooier vind, wat meer retro vibes in mijn ogen. Op die blauwe blasted echter… :heart_eyes:

5 likes