Squale only 🦈 (Deel 2)

Nou, dacht eerst voor de Onda. Maar wordt misschien toch wat erg bling. En op de full lume staat die zwarte tropic idd wel erg goed. Dus daar zou ik 'm ook niet voor gebruiken. Dan blijft inderdaad de blasted over. Maar dan zou ie alleen daarop kunnen en ik blijf het draagcomfort van rubber toch wel erg geweldig vinden. Dus nou ja, maar even niet, dan.

1 like

Nog even wat leesvoer, voor wie de Squale documentaire nog niet heeft gezien. Fratello is er in ieder geval enthousiast over! :diving_mask: :shark:

2 likes

Je mag het van mij wel opschrijven hoor, als je niks mag zeggen. Ik heb een postvak in mijn account, waar ik geschreven post in kan ontvangen. :stuck_out_tongue:

Staat in mijn bladwijzers voor later op de dag! Documentaire?? Link? :smiley:

Dank je alvast :+1:

1 like

9 likes

Ik kan ze helaas niet allemaal houden, hoe graag ik dit ook zou willen. Maar het jeukt weer om eens iets anders aan te schaffen dus moet het potje wat aangevuld worden. :wink:

1 like

= fijner!

13 likes

Ben benieuwd. Wat is klein!?
Hou wel van 42mm. Grote pols al zit de 39mm ook prima.

Wanneer deze op een classic lijkt ben ik zeker geïnteresseerd.

13e maand of zoiets… Zolang de vrouw maar van niets weet!!!

1 like

Deze is dik hoor. Is deze echt kleiner dan 38mm?

Hier te vinden in meerdere delen

2 likes

Dank!

1 like

Blijft tof deze… maar, Ik denk dat die nieuwe wel wat is voor jou Jeroen :innocent:

3 likes

Vertel! Laat zien, dan! Ik kan het niet meer aan!!! :weary:

2 likes

Hopelijk geen repost. Zo wel, opnieuw onder de aandacht:

4 likes

Ik denk niet dat ie kleiner is, ik zal 'm straks even nameten

1 like

Die is volgens mij exact 38mm toch?

Dat is deze, toch? :wink:

1 like

Net even gelezen! Mooi stukje dat ook mij nog meer enthousiasmeert.

Nu ff de docu kijken :grin:

1 like

Correct, net even nagemeten en 38mm exact @Kleine_gup_in_grote_oceaan :ok_hand:t3:

2 likes

Dank u!

@taged, Net even de docu gekeken… Jammer dat ie maar 31 minuten duurde.

3 likes

Bedankt he! Nu moet ik aan het tegeltje denken, kopen, kopen, niet kijken! :joy: Kwam zeker van jou af @TagEd

3 likes