Squale only 🦈 (Deel 2)

Erg mooi die nieuwe modellen maar dus enkel in 38mm?? Dat is echt te klein voor mij… jammer dat ze m niet in n 41 en/43 mm versie uitbrengen…

Heb je wel een punt…

Dan moet de Squale wel beter aanvoelen en nog wat beter afgewerkt zijn voor de extra pegels.

Maar dat zal het geval wel zijn Squale kennende.

Die blauwe :blue_heart::heavy_check_mark:

1 like

Inderdaad. Het is ook een

Zo presenteert Squale 'm ook op Insta. Maar gebaseerd op een Squalemodel uit de '60s. Dus dat klopt wel.

Wel benieuwd wat de prijzen zijn.

Rond de 1100€ ex BTW?

Ja, is dat zo? @MotoSkooly en @royke74?

Gelukkig is er nog de 1521 of, als je nog groter wil, de Matic of 2002.
Ik vind het juist heel verstandig dat ze ook een wat meer bescheiden formaat in het assortiment hebben nu. Groot is toch een beetje 2005. :wink:

1 like

1 like

Ben ik wel benieuwd wat er aan deze zo bijzonder is dat het die prijs rechtvaardigt

38mm gaat prima tot en met een polsomtrek van 19cm en zelfs daarboven. Val jij dan zo ver buiten de gemiddelde polsmaat? :thinking:

1 like

19 cm… ik vind persoonlijk mijn speedmaster van 41mm net nog kunnen… 38 mm vind ik persoonlijk nogal klein… wordt dan naar mijn smaak toch n beetje een dameshorloge

Ben wel benieuwd of die BoR ook op de 1521 past (en hoe dat er uitziet)

Goede tip! Maar vind ik toch minder mooi dan de nieuwe modellen…

1 like

Echt onzin, de gemiddelde polsmaat is de afgelopen 100 jaar nauwelijks veranderd maar horloges werden wel alsmaar groter. Tot het belachelijke aan toe.

Gelukkig gaat de trend nu weer richting beschaafd.

Ik vind hem erg gaaf en ben al langer aan het rond kijken voor een no date diver, maar ik vind die BoR banden zo lelijkšŸ˜…

https://prisma.watch/nl/horloges/maat-pols/#:~:text=De%20horloge%20maat%20voor%20mannen,38mm%20is%20doorgaans%20voor%20vrouwen.

Voor wat t waard is zit 38 mm voor mannen blijkbaar zo ongeveer aan de gangbare ondergrens

Gelukkig zijn ze er ook allemaal op leer

Aldus Prisma :thinking: :sweat_smile:

1 like

Ja dat doet het voor mij niet bij een duiker. Al zien de banden opzich er mooi uit.

Dus Rolex verkoopt al decennialang dameshorloges aan heren, volgens Prisma. :thinking: :wink:

1 like