Squale only 🦈 (Deel 2)

Over aars gesproken… het lijkt wel of er een kip op dat ding staat die de wijzeras in z’n cloaca geprikt krijgt.

2 likes

Dat is een catawiki veiling hĆØ :wink:

1 like

Nog nooit zo een gezien. Jammer dat de achterkant en kroon niet gefotografeerd zijn. Zal wel bieden vanaf 50 Euries zijn, lijkt me? Anderzijds, ik kan me voorstellen dat deze niet zo hard zal lopen als bijvoorbeeld een vintage Omega. Dus misschien een kansje voor iemand, idd.

1 like

Ja dat klopt, ik doe daar zelf nooit iets mee.
Wellicht zijn jullie iets avontuurlijker ingesteld. :joy:

Ik vind hem ook niet zo mooi.
De nieuwe super squale daarintegen🤩
Ik kan niet wachten totdat de eerste wrist shots hier verschijnen. Zeker eentje die ik een keer wil proberen.

3 likes

Zeker goed gelukt, vind ik ook!

Zit ook al het internet af te speuren, hiernaar. Maar nog niks gevonden…

Wil 'm ook wel 'ns irl zien. Misschien op een volgende Squale meeting?! :grin: :beers:

5 likes

Je gaat er toch zeker wel een aanschaffen als ie bij de heren van q-watches beschikbaar is!?

1 like

Who knows… :grin:

Fijne avond allemaal :grinning_face_with_smiling_eyes:

10 likes

Die is gaaf Marijn!:ok_hand:

1 like

Thanks! :facepunch:

1 like

Weet iemand of de Squale gravering aan de zijkant van de kast nog steeds aanwezig is op de huidige variant van de 1521 polished blue?

Een polished blauwe staat in de lijst met potentiele nieuwe 1521’s maar absoluut zonder de gravering in de zijkant vd kast.

Alvast dank!

4 likes

Voor zover ik weet hebben de nieuwe 1521’s allemaal geen gravering meer (ik dacht sinds 2016 maar dat weet ik niet helemaal zeker).

1 like

Top! Dankje! :+1:

Dan denk ik dat ze op veel verkoopsites de tekst en of foto’s nog niet aangepast hebben.

Mijn 2016 1521 blue heeft nog wel een gravering (waar ik op zich niet zo’n probleem mee heb). Maar ik geloof dat ze na die tijd hier idd mee gestopt zijn. Mijn 1521 Onda en full lumbrite, beide van recentere datum, hebben 'm allebei niet.

2 likes

Mijn november 2019 heeft hem ook nog

5 likes

Mijne komt uit 2018 en heeft ook de gravering :+1:

3 likes

Ik heb vorig jaar de blauwe 1521 polished gekocht zonder gravering. Ook mijn huidige zwarte heeft geen gravering en is uit dit jaar.

Ik weet vrij zeker dat ze nu allemaal zonder de gravering komen… maar goed ook :crazy_face:

2 likes

November 2019 is dan de verkoopdatum toch. Of is hij in die maand geproduceerd?

Verkoop datum lijkt me,
Maar hij zal geen jaren op de plank hebben gelegen.

1 like