Verkoop datum lijkt me,
Maar hij zal geen jaren op de plank hebben gelegen.
Zo, weer fanatiek aangemoedigd, bij het sportevenementen van m’n dochter. Ik heb 'm weer verdiend!
Goed weekend, Squale amici!
Na 11 dagen aan een stuk (wel een record ) dragen ben ik er eigenlijk wel weer op uit gekeken
dus misschien voor iemand anders een leuke kans om (goedkoop) kennis te maken met de 1521?
Of moet ik hem even wegleggen en over een paar dagen weer pakken
Jaa!!!
Duh! Ja, natuurlijk! Als je ieder horloge na een aantal dagen dragen gaat wegdoen, word je weg echt een flipperkoning. Of nee, een halve handelaar.
Dit zou de eerste zijn die zo snel weer weg gaat dus dat lijkt me niet van toepassing.
En dat nog minder (of een slechte), aangezien het doel en de praktijk niet is dat er iets blijft kleven
Vind deze dan ergens wel weer goed gelukt. Andere kant, lijkt wel een drukke wijzerplaat waar veel gebeurd. Streepjes, oranje, logo…
Nou ja, als je er echt klaar mee bent en denkt dat je 'm niet of nauwelijks meer gaat dragen, dan kun je 'm inderdaad beter verkopen. Maar ik, en volgens mij bijna iedereen, wissel ook regelmatig van horloge, omdat ik weer even wat anders om de pols wil en dan ligt het horloge dat ik droeg weer een tijdje in de horlogekist. Maar na een tijdje krijg ik toch altijd weer zin om het te dragen. Horloges waarmee ik dat niet had, heb ik verkocht. Misschien is een 1521 niet jouw horloge. Aan de andere kant, je hebt 't net 11 dagen om gehad, dus dat zegt ook wel weer wat, toch?
Twee jaar terug, in mei 2020 droeg ik mijn Squale 1521 een maand lang non-stop. Het was de bedoeling om hem mee op reis te nemen de vriendin mocht ook mee naar Guatemala. Helaas ging dat niet door vanwege corona en ik had al een maand vrij gekregen. Dus een maand lang elke dag om gehad, het heeft wel wat hoor.
Deze sprak mij ook aan, en dat ligt aan de kleurencombo van de bezel… I’m a sucker for this combo!
Waar zit dat hem in? Kast vorm, kleur?
… enne, het kriebelt alweer!
Astron verkopen en weer (de derde) een klassieke 1521 erin. Ik speel met de gedachte.
Mooi toch!
Weet ook niet wat het is, met dit horloge… Ik heb er ook al 3!
Zou voor mij een gemakkelijke keuze zijn…
Onnavolgbare horlogekast, héle nette afwerking, vintage vibe, frisse wijzerplaat, bandenslet, waar voor je geld, draagt top … tja. Ik weet het ook niet.
Ja, daar noem je zo wat dingen… Allemaal waar!
Effe wat anders. Vind dit zo’n gave kleur op de nieuwe Super Squale! Dat bolle saffier vervormt wel behoorlijk, trouwens.
Zéker, ik heb er nog nooit een zo lang aan een stuk gedragen zonder de behoefte te hebben te wisselen. Ik vind hem super tof terwijl ik eigenlijk denk dat de mm200 beter bij mij past
heeft de 1521 iets speciaals.
Alleen was ik onderweg naar een one-piece toen deze buitenkans/terugval zich voordeed. En dát gaat de 1521 niet zijn
Geen van alle, zie hierboven. Ondanks dat ik de kast vrij eenvoudig/sober vind afgewerkt (volledig gepolijst) en de wijzerplaat wel heel vlak (alles geprint) heeft ie iets. De vorm vind ik juist fantastisch, en met een zwarte wijzerplaat op een duiker is wat mij betreft juist niets mis
Ach joh, who needs a
?
That’s