Squale only 🦈 (Deel 2)

Dubbel gefeliciteerd mannen, lekker hoor! :heart_eyes:
Ik zou zeggen, laat die polscontroles maar komen :grin::+1:

2 likes

Vanavond de 1521 op een AWC rally strap, wat een geweldige combi.

10 likes

1 like

:sunglasses:

13 likes

Lekker man! Gave aanwinst Junior. Enjoy :v:

1 like

Goeiemorgen :grinning_face_with_smiling_eyes:

12 likes

Nog even 'n plaatje. Omdat ik 'm zo mooi vind. Maar gaat er dit jaar niet meer komen, hoor. 4 horloges in één jaar is echt even genoeg. Maar, hij staat wel zeer hoog op de wishlist… :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Naar aanleiding van je foto ging ik even kijken op de website.
Het verbaasde me weer eens te moeten vaststellen dat sommige editors toch niet weten wat ze schrijven. (In de tekst onder de titel staat het wel correct)

Môgge!

14 likes

Buongiorno Squaledaryans!

12 likes

Ach, waarom ook niet …

:wink:

12 likes

YARN | Keep 'em coming. | The Simpsons (1989) - S10E09 Comedy | Video gifs  by quotes | b25a95d9 | 紗

4 likes

Hebben ze ooit wel gemaakt, een ‘double-crowned’ model. Maar die had dan weer geen saffier. :wink:

Ja joh, communicatiemedewerker die verder eigenlijk niks met horloges heeft. Geldt helaas ook voor veel journalisten. Zit niet zelden met gekromde tenen een artikel over horloges te lezen. :roll_eyes: Maar ja, als je hier vrij veel rondhangt, vergeet je wel 'ns dat ‘echte horlogegekkies’ maar een héél klein deeltje van de totale bevolking vormen. :sweat_smile:

6 likes

Waarom halen jullie telkens exemplaren met blauw/wit of blauw/grijze bezel uit? Wetende dat ik daar een slappe kringspier van krijg. :joy:

3 likes

AccurateTastyDaddylonglegs-size_restricted

Toiletpapier is op …

Wel gaaf, zo’n ouwetje! :ok_hand:

En je hebt gelijk, we laten ons op HF benevelen door the watch bubble. De rest van het aardse gepeupel zou niet eens weten waarvoor een term als ‘crown’ of ‘domed’ voor staat. Wij zijn nerds! Watchnerds, … oh oh. :see_no_evil: :wink:

4 likes

Paar dagen niet op het forum en dus dit topic gekeken. Zo potverdrie zeg, zie alleen maar mooie spulletjes voorbij komen.

Laat die foto’s maar komen!

4 likes

Wat?! Dan zou ik echt ontwenningsverschijnselen krijgen! :cold_face: :weary: :grimacing: :wink:

5 likes

Hahaha… Tja het was even niet anders

1 like

Nou ja, is nog altijd een kwestie van prioriteiten stellen. Zo heb ik mijn kinderen verboden om mij overdag lastig te vallen, als ik op HF zit. 's avonds en 's nachts slapen ze. Dus dan heb ik sowieso geen last van ze, tijdens het HFen. Verder ben ik wat minder gaan werken, zodat ik wat meer tijd had voor HF om zo sneller de felbegeerde TL-3-status te bereiken. Et voila! :point_down: :partying_face: :stuck_out_tongue_winking_eye:
image

8 likes

3 Squales of meer in collectie ben je automatisch trustlevel 3 Ed :sunglasses:

6 likes