Squale only 🦈 (Deel 2)

:joy::+1:

2 likes

Dus ik had mijn bijbaan als gigolo helemaal niet hoeven opzeggen?! :astonished:
YARN | Just a gigolo | David Lee Roth - Just A Gigolo | Video clips by  quotes | 348ef24e | 紗

Maar @royke74, even zonder gekheid. Ze zijn erg goed gelukt, die Super Squales! Wanneer zijn ze bij jullie te koop? En, niet onbelangrijk natuurlijk, wat gaan ze kosten, bij jullie?

4 likes

Ja ze zijn tof… ik hoop ze volgende week binnen te hebben want ben zelf ook erg benieuwd. :star_struck:

7 likes

Kwam deze foto tegen. Foto voor de Sfeer!

8 likes

Lekker zomers!
Desondanks niet helemaal mijn kopje thee of eigenlijk ûh … helemaal niet. :wink:

4 likes

Dat heb ik ook wel. Dit is eerder tonic, ik houd niet van tonic :crazy_face:.

2 likes

Hoop niet dat het iets vervelends was.

Oh, die durf ik wel te dragen, op vakantie naar een of andere tropische bestemming! :desert_island: :tropical_drink: :sunglasses:

Zo puur, drink ik het ook niet. Maar met een flinke scheut gin erbij krijg ik het wel weg, hoor! :crazy_face:

3 likes

Nee hoor.
Iets met avonddiensten en kind. Kortom druk.

2 likes

10 likes

Sorry, drink ik graag met cassis :joy:.

1 like

Met een rietje? :wink:
Zo wordt je nooit een grote gup hè!

2 likes

Nog nooit geprobeerd. :thinking:
Maar een rode 1521 is ook lekker. Dus misschien dat zo’n rood mixje ook wel lekker is…

Wat 'n logica, he?! :rofl:

5 likes

Hmmm, hier vloekt de minutenwijzer wel een beetje (boel!) bij. Ik weet niet of ik deze zou kopen. Doe mij dan de Fumoso (blauw) maar, als 't een kleurtje moet hebben.

Rood en oranje vloekt als 'n gek. Maar deze kan 't hebben, vind ik dan.
Fumoso is zeker lekker!

Edit: Squale snapt 't sowieso erg goed, als het gaat om blauwe horloges!
En weet je, ik ga zo weer 'ns m’n blauwe blasted 1521 omdoen. Krijg ik opeens zin in! :grin:

3 likes

Maar ik snap hem wel :grimacing:

1 like

Het haalt het wrange ervan af en maakt het een beetje zoeter.

Kleine disclaimer: Deze combi is dermate gevaarlijk dat een hele fles gin er zo doorheen is.

1 like

Dus…

Tijd geleden, deze. Vakantieknaller. Meteen weer zin om te gaan! We gaan binnenkort weer 'ns even op zoek en boeken. :desert_island: :sunglasses: :tropical_drink:

7 likes

Wat een lekker frisse zomerse uitstraling hebben die blauwe op een oranje band! Als ik hierna nog eens een 1521 neem, dan moet het ook een blauwe worden. Maar wel polished, daarmee krijg ik nog meer zin in een zonnige zomer! Ik vind mat meer iets voor een Sinn of Damasko … :sunny: :beers:

PS Ik heb mijn bureaublad even aangepast met een creatieve Squale uitspatting.
Gewoon omdat het kan! :sunglasses:

Kan ik ergens solliciteren naar een functie als Squale ‘brand ambassador’ … :joy:

5 likes

Ja, hè?!

Heb ook nog twee

Squales 1521. :grin:
Heeft inderdaad ook wel wat, die glimmende kast! :star_struck: :sunglasses:

Wow! Dat ziet er top uit! Volgens mij heb jij het Squalevirus ook lekker te pakken! :laughing: :+1:

2 likes

Nooit echt weggeweest … :sunglasses:

3 likes