Squale only 🦈 (Deel 2)

OMG, man! Wat een gaaf ding!!! :partying_face: :heart_eyes: :ok_hand: :champagne:
O.k., now I’m officially jealous! :grin:
Jealousy GIFs - Get the best GIF on GIPHY

4 likes

Deze kleur heeft toch niet die (rare) strepen op de dial, zoals de zwarte? Dat is me nog steeds niet duidelijk. Leuke NA iig :+1:t2:

2 likes

WOW @FRANS3 … mooie foto’s van een evenzo mooie Squale! :star_struck:

1 like

Nope geen rare strepen .

8 likes

Grappig! Dit lijkt wel weer een nieuwe ‘gladde’ variant te zijn. Ik zie geen reliëf zoals ik die wel heb, of ligt dat aan de foto?

5 likes

Ja is er wel, maar niet meer zo dik opgelegd.
Bandje is heel soepel en niet meer zo erg lang gelukkig.:+1:

2 likes

Ze zijn met de bandjes aan het bezuinigen, overal een tikje minder … :joy: :sunglasses:

Ik vind de wijzerplaat-/duikringkleur trouwens erg lekker. Veel sprekender op jouw plaatjes dan op de stockfoto’s van Squale zelf. Fraaie kleur blauw en de oranje accenten zijn ook spot on. Mooi!

4 likes

Ja het heeft er ook mee te maken hoe het licht erop valt . Soms iets grijzer, dan weer meer naar blauw toe .

2 likes

Volgens mij heb ik hier ook het gladde logo. Is ook van 2022.

Op de achtergrond een tevreden slapende :dog:. Net terug van een natte wandeling.:cloud_with_rain: Blij dat ik m’n Squale om had.:grin:

4 likes

Je hebt ook hetzelfde type band als @pasd, de ‘Homage Tropic’ zoals Squale dat noemt. Ik heb de ‘Tropic’ en de sluiting die ik op mijn oranje Ali bandje heb zitten komt van een leren band. Daar staat ook nog het Squale logo op zoals je kan zien. Verschillende type banden met wellicht ook andere sluitingen oh enne de ene is stug, de andere niet … :wink:

Ik denk overigens bij nader inzien dat mijn sluiting wél hetzelfde is hoor, de foto vertekend. Alleen de sluiting van de Squale leren band is een andere. Oud type, zo lijkt het, want in de Squale winkel staat er geen Squale logo meer op. Alleen nog Von Büren.

5 likes

Lekker hoor!! Gefeliciteerd ermee hoop hem hier veel langs te zien komen en ben benieuwd naar je ervaringen ermee

3 likes

Heeft alleen de zwarte variant idd. Lees overal dat het in het echt amper te zien is trouwens. Vind die zwarte ook nog steeds tof.

5 likes

Blij dat deze toch niet is weggegaan… Had ik spijt van gekregen :crazy_face:

11 likes

Zie je wel!
I Told You So GIFs | Tenor
Én je wil toch ook gewoon bij de gezelligste famiglia van HF blijven horen?!
Squale Dive Watches | Australia Authorized Dealer - Monsoonal
:smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

:nerd_face: Wijze man ben je Ed. Ik wil ooit nog wel zo’n zwarte 1521 zoals Frans erbij :ok_hand:

1 like

Hoe is de leren band op de blauwe super Squale @royke74?? Vind zelf staal niet zo mooi, het leer ook niet echt (maar een echte Hollander kiest voor goedkoop, zeker als het leer geen blijvertje is) Zie het liefst een mooie nato/tropic erop!

Edit: Of misschien wachten op de zwarte, of weer een 1521 pvd! Mis gewoon een Squale :sweat_smile:

2 likes

ff tijd voor een polletje:

• 1521 pvd
  • 1521 militaire blasted
  • 1545 black
  • Of ff wachten op de zwarte super Squale

0 stemmers

2 likes

Pvd 1521 heb ik ook nog serieus aan gedacht. Maar mijn volgende wordt toch waarschijnlijk een Super Squale. Qua specs en op foto’s in ieder geval heerlijk model!

2 likes

Ik heb de blauwe even niet voor me maar wel een zwarte.
Ben persoonlijk geen fan van leer maar enkel staal. Het bandje voldoet prima en netjes afgewerkt , dat wel.

13 likes

Vind 't niet gek en het ziet er inderdaad keurig (afgewerkt) uit, maar ook hier geen fan van leer op een duiker. Ik blijf het toch een beetje raar vinden hoewel ik zelf ‘qua duiken’ niet veel verder kom dan het water in de gootsteen of de douche.

Voor mij rubber of staal graag … :wink:

2 likes