Heeft iemand deze trouwens op HF? Ben zo benieuwd…
Ja, gaaf is die, he?
Q-watches heeft er nog een!
https://www.q-watches.com/artikel/squale-1521-arancia-pvd-special-edition-nl
Haha thanks, I know
Ging mij even om real life foto’s van deze knapperd, wellicht dat iemand deze ooit gepost heeft?
Wat vinden jullie van de uitlijning hier, acceptabel of niet? Mijn 1521 heeft exact dezelfde afwijking en het irriteert me toch wel een beetje.
Hij zit idd niet helemaal recht. Maar vind 't toch moeilijk te beoordelen. Is dit een echte foto? En zo ja, dan kan ie nog tussen twee klikjes inzitten en dus gewoon netjes recht/uitgelijnd te draaien…
Bij mij zit hij er altijd een kwart klik voor of achter.
Ja, da’s irritant. Weet eigenlijk niet wat daar evt. aan te doen is.
Weet niet of je er zo wat aan kan laten doen. Bij het modden van mijn SKX heb ik er rekening mee gehouden tijdens het plaatsen van de insert in de bezel, zo heb ik hem precies op de 12 kunnen uitlijnen.
Had het niet verwacht van Squale en vind dat het bij elk horloge eigenlijk gewoon goed moet zijn. Mijn 1521 en 2002 zijn beide wel goed uitgelijnd.
Op de date wheel na. Het kwartje lijkt, met de nieuwe Master X Marina Militare, te vallen bij Squale. https://www.squale.ch/en/squale-marina-militare
Volgens mij is de nog nooit zo hot
geweest als de laatste tijd. Buona notte Skuaalista’s vanuit mijn tuintje.
Nice
Ja ik denk dat ik ook even geduld op breng. Wanneer de bezel insert dan aan vervanging toe is zorg ik wel dat ie er perfect op zit. Dacht er nog even aan de huidige bezel insert te verwijderen en hem er opnieuw op te plakken maar ben toch te bang dat ik hem daarmee beschadig.
Niet normaal, he? Iedereen wil er een!
Wat je ook kunt doen is dat je zowel een nieuwe OEM insert én bezel koopt. Dan heb je gewoon een setje en kun je die op elkaar plakken. Hoef je niet te prutsen met het losmaken van die oude en heb je de oude gewoon nog als backup.
Je kunt dan de huidige bezel eraf halen met de huidige insert erin zegmaar
In 5 jaar tijd mijn derde die eerste twee na een tijd weer verkocht en telkens weer spijt .
Daarom weet ik nu wel dat de Militaire niet meer weg gaat .
Heel verstandig. Het leven is beter met een Squale om de pols!
Oh, da’s balen…
Sterkte met wachten, man!