Zou de nieuwe collab van Fratello morgen (dinsdag 28/11/12) ook een Squale worden?
De indices vertonen in ieder geval veel gelijkenissen met die van mān oude 1545 āMilitaireāā¦
Zou de nieuwe collab van Fratello morgen (dinsdag 28/11/12) ook een Squale worden?
De indices vertonen in ieder geval veel gelijkenissen met die van mān oude 1545 āMilitaireāā¦
Dat is vandaag, maandag! Tenzijā¦Tijdsverschil ergens.
Fratello-man RJ Broer postte vanochtend āmorgenā op zijn IG-stories. Al vermoed ik dat het dan over de bekendmaking gaat, want er staat ook ā06.12.2022 - Stay tuned on Fratelloā - allicht de startdatum van de verkoop. In ieder geval benieuwd of het een Squale wordt, want ik mis de mijne dus het wordt misschien weer stilaan tijdā¦
Die āvintageā indexen zie je tegenwoordig overal op verschijnen, is een soort hang naar ouwe Radium/Tritium zooi ⦠als ik door de donkerte heen het lettertype op de inleg zie durf ik mijn geld er wel op te zetten dat het geen Squale gaat worden. Sorry voor de teleurstelling.
Koffie, iemand?
PS Het wordt een Oris. Mede mogelijk gemaakt dankzij een slordigheidje in de teaser.
Jij arendsoog! In dat geval sorry voor de vermelding alhier in dit subforum (en bedankt voor de correcte identificatie).
De zoveelste spijtoptant! Ik blijf het zeggen: āLife is better with a Squale on your wrist!ā
Niet wegdoen, dus! Maar gelukkig is er een oplossing!
https://www.q-watches.com/artikelen/squale-nl
In de mannenvandetijd podcast hoorde ik hem volgens mij Oris zeggen.
Zojuist toegelaten op het forum en direct maar een post plaatsen op de plaats waar ik veel rondgekeken heb. Na lang wikken en wegen werd afgelopen zondag onderstaande beauty bezorgd.
Ik zal zorgen dat er snel wat betere fotoās volgen!
Gefeliciteerd met deze knapperd!
Hoe ligt ie op de pols?
Welkom, ⦠naamgenoot!
Prachtige nieuwe aanwinst. Ik wens je veel draagplezier, iets wat vast wel gaat lukken.
Wow man, je bent de allereerste hier! Gefeliciteerd! Heel gaaf! Ben ook benieuwd naar je ervaringen en meer fotoās! Ik heb deze ook op de wishlist staan!
Welkom, trouwens!
Geniet van je Super Squale Remco. Pracht exemplaar.
Gefeliciteerd!
Goede keus.
Goede nacht Skoealistaas,
Gefeliciteerd met de NA