Squale only 🦈 (Deel 2)

Zou de nieuwe collab van Fratello morgen (dinsdag 28/11/12) ook een Squale worden?

De indices vertonen in ieder geval veel gelijkenissen met die van m’n oude 1545 ā€˜Militaire’…

Fratello shared a post on Instagram: "06.12.2022
Stay tuned on Fratello.". Follow their account to see 7932 posts.

3 likes

Same goes for me! :smiley:

Hierrr!

Guudemurnin!

Fijne werkdag, allen!

10 likes

Dat is vandaag, maandag! Tenzij…Tijdsverschil ergens.

2 likes

#SqualeSpam :shark:

11 likes

Fratello-man RJ Broer postte vanochtend ā€˜morgen’ op zijn IG-stories. Al vermoed ik dat het dan over de bekendmaking gaat, want er staat ook ā€˜06.12.2022 - Stay tuned on Fratello’ - allicht de startdatum van de verkoop. In ieder geval benieuwd of het een Squale wordt, want ik mis de mijne dus het wordt misschien weer stilaan tijd…

2 likes

Die ā€˜vintage’ indexen zie je tegenwoordig overal op verschijnen, is een soort hang naar ouwe Radium/Tritium zooi … :wink: als ik door de donkerte heen het lettertype op de inleg zie durf ik mijn geld er wel op te zetten dat het geen Squale gaat worden. Sorry voor de teleurstelling.

Koffie, iemand? :coffee:

PS Het wordt een Oris. Mede mogelijk gemaakt dankzij een slordigheidje in de teaser.

4 likes

Jij arendsoog! In dat geval sorry voor de vermelding alhier in dit subforum (en bedankt voor de correcte identificatie).

4 likes

:point_up: Lekkah bakkie gaat de altijd wel in .
Mijn lunch en bakkie zijn net op.

9 likes

De zoveelste spijtoptant! :laughing: Ik blijf het zeggen: ā€˜Life is better with a Squale on your wrist!’ :shark: :beers:

Niet wegdoen, dus! :roll_eyes: Maar gelukkig is er een oplossing! :wink: :partying_face:
https://www.q-watches.com/artikelen/squale-nl

7 likes

:beers:

10 likes

In de mannenvandetijd podcast hoorde ik hem volgens mij Oris zeggen.

Zojuist toegelaten op het forum en direct maar een post plaatsen op de plaats waar ik veel rondgekeken heb. Na lang wikken en wegen werd afgelopen zondag onderstaande beauty bezorgd.

Ik zal zorgen dat er snel wat betere foto’s volgen! :shark:

16 likes

Gefeliciteerd met deze knapperd!

Hoe ligt ie op de pols?

2 likes

Welkom, … naamgenoot! :sunglasses:
Prachtige nieuwe aanwinst. Ik wens je veel draagplezier, iets wat vast wel gaat lukken.

2 likes

Wow man, je bent de allereerste hier! Gefeliciteerd! :partying_face: Heel gaaf! Ben ook benieuwd naar je ervaringen en meer foto’s! Ik heb deze ook op de wishlist staan! :blush:
Welkom, trouwens! :beers:

2 likes

Geniet van je Super Squale Remco. Pracht exemplaar.

2 likes

Gefeliciteerd!
Goede keus.

2 likes

Goede nacht Skoealistaas,:wink:

Was van plan om wat bandjes te swappen in de nachtdienst maar deze tropic draagt zo goed dat ik daar nog even mee wacht .

13 likes

Gefeliciteerd met de NA :+1::+1:

1 like

Buongiorno Squale amici!

11 likes