Squale only 🦈 (Deel 2)

Morning heren! Vandaag wederom om de pols hier

Zo! Dat is goed binnenkomen hier! Gelijk half het subforum jaloers gemaakt :grin: welkom en gefeliciteerd met je nieuwe Squale. Kom maar door met die foto’s!!

10 likes

Hij lijkt overigens groter te dragen dan zijn daadwerkelijke 38mm. Klopt dat of heb jij gewoon hele kleine polsen? :see_no_evil:

5 likes

Gewisseld naar de Blue Ray.

16 likes

14 likes

Hij draagt heerlijk, super soepele band. Ik heb inderdaad bescheiden polsen :rofl:

3 likes

Gaaf om deze twee nieuwe modellen -de 1545 van @pasd en de Super Squale van nieuw forum- en Squalefamilielid @WatchesWhiskyWine- hier langs te zien komen. Wat een gave horloges zijn dat allebei! :star_struck: Ik zou zeggen: mannen, blijf die plaatjes posten! Ik zit te genieten, tijdens een matige wedstrijd… :soccer::wink:

5 likes

Mooi ding hoor die Super Squale. :heart_eyes:
Enjoy.

Whooow :star_struck: heerlijke aanwinst .
Veel draagplezier gewenst.

Laat die Squale foto’s maar komen :grin::+1:

12 likes

De nieuwe 1545 :thinking::thinking::thinking:
Tropic is de beste die ik ooit heb gehad, draagt fantastisch.
Maar alles grijs maakt het een beetje saai.
Vannacht werken en in een rustig uurtje een wat bandjes uitproberen om het horloge wat sprekender over te laten komen .
Nu alleen nog even puzzelen hoe ik zo’n poll aan moet maken . Ben een beetje digibetisch :stuck_out_tongue_closed_eyes:

12 likes

Ben benieuwd hoe andere bandjes staan!

2 likes

Laat maar zien, ben heel benieuwd :sunglasses:

Die

En dan

Zoiets? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

15 likes

Volgens mij heb ik dezelfde band aan een van m’n 1521jes, maar dan in het zwart. Draagt inderdaad supercomfortabel en staat ook nog 'ns geweldig, vind ik. Lekkere vintage vibe geeft ie aan het horloge. Ik zou 'm dan ook lekker eraan laten zitten. Wijzerplaat heeft al genoeg leuke kleurtjes, toch?!

4 likes

Ik heb me laten vertellen dat er wel 50 tinten zijn enne, dat schijnt helemaal niet zo saai te zijn … :sunglasses: maar goed, oranje past altijd op een Squale en is lekker fris!

3 likes

Ik zei het van de week al. Daar zijn we het over eens iig! :+1:

Ik bestel voortaan voor al m’n andere horloges die een tropic kunnen hebben deze Squale tropic. Andere buckle eraan, en gaan. :muscle:

4 likes

#SqualeSpam :shark:

10 likes

Ik moet wel meespammen eigenlijk.

Maar ik trek zelfs met de beste camera’s de slechtste pics. Een paar van t net dan maar.

Nog steeds erg happy met deze! :+1:

16 likes

Dat is valsspelen! :joy:
:beers:

NB Wel mooie plaatjes, maar eigen zijn leuker en het hoeft echt geen folderkwaliteit te zijn. Dus klikkerdeklik, plaatsen maar … :camera_flash:

3 likes

Buona serata!
Morgen weer vroeg op … :sleeping:

12 likes