Squale only 🦈 (Deel 2)

Vind dit bandje niet misstaan hoor maar snap je punt.
Vind de grijstint wel echt goed eruit zien met die oranje accenten.

Prachtig horloge! Wel één opmerking!!!
Één foto is geen foto, dus kom is door met die foto’s jo :slight_smile: hahaha

Foto’s voor de Sfeer

8 likes

:arrow_down:

Niet gek toch @pasd? :wink:

Of blauw?

… zwart is nog saaier! :sunglasses:

Grijs? Oh wacht …

10 likes

Toffe aanwinst hoor. Heel gaaf :ok_hand:

Toch voor Oranje gaan Junior :ok_hand: mooie combi

Is niet mijn horloge hoor … :sunglasses:

Dit betreft de nieuwe aanwinst van @pasd, die driftig op zoek is naar minder saaiheid. Ik dacht, ik help 'm even met wat Photoshoppies. Mijn conclusie is trouwens ook oranje, hoewel ik de grijze er zeker ook bij zou houden. Dat past gewoon prima.

4 likes

Ja die oranje staat ook tof, maar eens gaan spitten en kijken wat ik nog heb aan rubbertjes :stuck_out_tongue:
Een zwarte tropic heb ik volgens mij ook nog wel . Heb nu wat nato bandjes bij me die ga ik zo eens passen. ( foto’s volgen) in de loop van de nacht .
Nu even een kleine crisis op mijn werk …IK MOET SLAAPMEDICATIE :face_with_symbols_over_mouth: ik wil t ik wil t :triumph:

1 like

Lief hoor :innocent: goed bezig

1 like

:arrow_down:
tumblr_lxx5h2FyVx1rn95k2o1_500

Ga maar gewoon op zoek naar iets rubberachtigs of staal ofzo.
Veel mooier! Oh ja, oranje … :innocent:

Werkse!

3 likes

hahha komt goed ,weer rustig nu op de afdeling. Man mag een nachtje in de isoleer doorbrengen Helaas maar soms heb je geen andere middelen

3 likes

… en toen kreeg ik ineens mailtjes uit Sinapore en van Paypal met een aankondiging van een ‘refund’. Hoewel vorige week bij het bestellen dit bandje gewoon voorradig was (volgens de website) blijkt ‘ie toch ook daar uitverkocht. Wat nu? Door naar een winkeltje in Cyprus, alwaar er volgens de webwinkel nog 4 op voorraad zouden moeten zijn.

Ik ben benieuwd! :sunglasses:

7 likes

Echt ook een toffe uitvoering. :star_struck:

1 like
Welke nato op deze 1545
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

0 stemmers

#7 of deze MN

Of op zoek naar een kek oranje bandje ( heb alleen niets met voetbal)
image
foto met dank aan @junior :relaxed:

4 likes

Ja vind ik ook. Hij lijkt kleiner door de ontbrekende cijfers op de bund style bezelinlay.

Het geheel oogt wat rustiger met net genoeg “pop” van de oranje minutenwijzer en het kleine duikvlaggetje op 6u.

1 like

Was volgens mij toen alleen bij Gnomon te bestellen toch?

1 like

Yes! Klopt idd.

Hij was kort uitverkocht, op de site van Gnomon. Maar volgens mij nog steeds verkrijgbaar nu.

Edit: Toch uitverkocht inmiddels zie ik net.

1 like

Yep!

Stemmen gelukt! :+1:

1 like

Ja, misschien ben ik een beetje kleurenblind hoor. Maar zijn dit accenten op de wijzerplaat van dit horloge niet iets meer roodachtig dan de oranje band hier?
image

Daarom op optie 4 gestemd.
IMG_20221201_023740__01

6 likes

Tja, het is hetzelfde als met de wijzerplaat.
Ligt er een beetje hoe het licht erop valt ,die is ook soms meer grijs en dan weer blauw .

2 likes

Oranje staat hem goed!!!

1 like

… sorry, ik kan niet stemmen want mijn keuze staat er niet bij. Ik ben echt niet van de nato bandjes. Smaakdingetje. Oh wacht, er staat een MN bij. Dat dan maar.

:beers:

Had je wel door dat die ‘oranje band’ gewoon de grijze is? :sunglasses: … ik heb er in photoshop even een laagje overheen gelegd in overigens exact dezelfde kleur als het Squale logo op de wijzerplaat. Wel een soort van transparant natuurlijk, zodat je ook het verloop en de gaatjes enzo ziet. Kleurverschillen zullen er in het echte leven ook wel zijn.

De kleur oranje die ze gebruikt hebben op de 1545 is volgens mij wat donkerder/zwaarder dan bijvoorbeeld het oranje in de wijzers van de 1521.

Ter illustratie hierbij de band in het rood:

Schijnt bij veel mannen voor te komen!
Niks om je zorgen over te maken … :joy:

2 likes