Squale only 🦈 (Deel 2)

Morningg!!)

7 likes

Wat mij betreft kan het weekend beginnen … :beers:

#SqualeSpam #Team1521 :shark:

9 likes

Wat mij betreft ook! Maar ben nog even druk op kantoor.

6 likes

Blub, blub … :diving_mask:
Nattigheid!

8 likes

Mee onder de douche geweest?

Hier weer thuis op z’n eigen mesh

8 likes

Haha, elke ochtend.
Nu niet, ben even met de plantenspuit in de weer geweest. Even wat plantjes verfrissing gegeven en toen kwam het lumineuze idee om ook even de pols mee te nemen … :wink:

Mesh staat toch altijd ook wel lekker!

2 likes

Mogge Skûwàhlisten, fijn weekend!

11 likes

helemaal mee eens! Vind op de classic mesh of zwart rubber toch het best werken :grin:

7 likes

Goooooeeiemorgen

13 likes

Na een tijdje afwezigheid, hier maar weer even een wristshot. Een mooie Squale Militaire blasted.

Leuke bijkomstigheid

Ik was gisteren aan het werk en werd ik aangesproken over mijn horloge. Ik had de blauwe Squale om en zo te horen ging het om een liefhebber. Na even doorpraten over horloges kwamen wij erachter dat wij beide hier op het forum zitten. :wink:

We zien elkaar vast wel vaker @Gurbe

15 likes

Als een tijdje geen Squale gehad of als een tijdje niet omgehad en (dus) niet hier in de HF Squalekroeg? :beers:

Hey grappig, man! En dan ook nog een mede-HFer! What are the odds? :slightly_smiling_face:

3 likes

Mijn Squale’s gaan niet weg hoor. Gewoon door omstandigheden en drukte op het werk geen tijd/zin gehad.

Nu toch maar regelmatig weer wat posten. Zie dat ik alweer naar TL2 gezakt ben :grimacing:

Ps

Bevalt je nieuwe aanwinst nog steeds?

3 likes

Super deze GMT :+1:

1 like

Een prettig weekend, alle Squalista! :beers:

Er is nog meer in het leven dan HF, idd. :wink:

Ja, absoluut! Ik moet mezelf af en toe ‘dwingen’ om weer 'ns wat anders te dragen. Ben echt helemaal hooked aan de 1521! En heel blij dat ik nu ook de full-lumeversie heb!

7 likes

hooked aan de 1521!

Wat is het toch dat er voor zorgt dat iedereen met een 1521 hooked raakt aan dit model? Is het de kroon die weggewerkt is?

Mijn 1545 ligt heerlijk op de pols, maar ik moet eerlijk bekennen dat de kroon van mijn 1545 mij soms wel eens irriteert.

Ik ben er overigens wel van overtuigd dat dat niet specifiek aan de 1545 ligt, daar ik dit probleem ook bij m’n andere horloges heb ervaren (die nul draagtijd krijgen, omdat ik hooked ben aan m’n 1545).

Voor mij nieteens zozeer de kroon (hoewel dat ook echt maakt dat hij extra fijn draagt. Maar vooral gewoon de manier hoe hij op of eigenlijk om je pols heen ligt. En daarnaast heeft hij voor mij uit heel veel oogpunten gewoon perfecte looks. En dan vergeet ik de afwerking nog.

4 likes

Heb je er al weleens eentje omgehad trouwens?

2 likes

8 likes

Pfoeh, goeie vraag! :thinking:

Kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken. Maar ik vind het kastmodel gewoon super comfortabel dragen en er ook nog eens geweldig uitzien. Daarnaast is het een heel erg degelijk en praktisch horloge. Die ouwe Von Buren had gewoon goud in handen, hiermee! :ok_hand: En dan zijn er ook nog eens heel veel verschillende versies van de 1521; en allemaal leuk!

Facebook

Als ik het moet vergelijken met een andere hobby van me, dan zou het de Telecaster zijn. Leo Fenders eerste elektrische solid body en die is ook gewoon perfect, met inmiddels (ook) echt een cultachtige status. Ik speel al jaren niks anders. Dat ding is gewoon larger than life! :smiling_face_with_three_hearts:

Anyway, nog even 'n tip, dan… :wink:

6 likes

Strats for the win though Ed

7 likes