In ieder geval het formaat icm kastvorm zorgt ervoor dat hij comfortabel draagt. De kroon vervloek ik soms wel ondanks het feit dat hij mooi is weggewerkt. Het zal wel de positie van de kroon zijn. Met bepaalde Seiko’s heb ik het ook
I will get there on the next stop of my crusade, somewhere in '23!
Wil ik ook nog, heb nu nog een strat. Maar vooralsnog speel ik eigenlijk slechts akoestisch. Rookie he.
Zo een dus
Dat zijn voor mij ook de modellen die mij aantrekken. En de shogun dan!
Nee helaas nog niet. Ik ben in mei van dit jaar pas echt besmet. .
In de jordaan zit Amsterdam Vintage Watch Co. Zij hebben ze liggen (ik meende te herinneren dat je op de zuidas werkt). Zou er voor de grap eens langs gaan en er eentje passen. Mocht je dan besluiten er een te kopen zou ik het dan wel weer bij @royke74 / @MotoSkooly doen of hier in het blauw natuurlijk.
Zo heb ik het ook gedaan
Bedoel je in de Reestraat?
FTFM
Als je die in de Reestraat bedoelt, dan ben ik daar 1x geweest, afgelopen september.
Ik heb 45 minuten buiten voor de etalage staan wachten, daarna ben ik weggelopen.
Lieten ze je niet binnen?!
Nope, ik was er specifiek voor een bandje. Toen was ik er wel klaar mee… Resultaat in december: nog steeds geen bandje
Zagen ze je wel?
Ben er nog nooit geweest. Maar da’s wel vreemd…
Nou ja, bij Q gaat je dat in ieder geval niet gebeuren.
Ik denk het wel. Het was overdag, op een doordeweekse dag. Ik ben niet heel donker.
Lekker man! Aan motivatie en karakter geen gebrek!
Je bent een kanjer, Bram! En je hebt een cool horloge!
Ik ga er gewoon voor! Het leven is mij te mooi om bij de pakken neer te gaan zitten
Thanks Ed!
Ja, zo zie je maar hoe klein de wereld is. Ook dit horloge mag er zijn!