Bedoel je in de Reestraat?
FTFM
Als je die in de Reestraat bedoelt, dan ben ik daar 1x geweest, afgelopen september.
Ik heb 45 minuten buiten voor de etalage staan wachten, daarna ben ik weggelopen.
Lieten ze je niet binnen?!

Nope, ik was er specifiek voor een bandje. Toen was ik er wel klaar mee… Resultaat in december: nog steeds geen bandje 
Zagen ze je wel?
Ben er nog nooit geweest. Maar da’s wel vreemd… 
Nou ja, bij Q gaat je dat in ieder geval niet gebeuren.
Ik denk het wel. Het was overdag, op een doordeweekse dag. Ik ben niet heel donker.
Lekker man! Aan motivatie en karakter geen gebrek! 
Je bent een kanjer, Bram! En je hebt een cool horloge! 

Ik ga er gewoon voor! Het leven is mij te mooi om bij de pakken neer te gaan zitten 
Thanks Ed! 
Ja, zo zie je maar hoe klein de wereld is. Ook dit horloge mag er zijn!
Je hebt helemaal gelijk, Bram. Er is teveel moois!
Welkom in de Squalekroeg ook, @Gurbe!
Je rijdt een mooie auto, zo te zien. Maar, de vraag is natuurlijk: heb je ook een Squale? Zo niet, dan praten we je er hier met veel plezier een aan! 
Welke bandentool gebruiken jullie om de mesh band te wisselen? Ik heb een standaard exemplaar, maar die past niet in de gaten van de eerste link (als dat de juiste term is).
Ja die bedoelde ik.
Ze hebben volgens mij een bel. Als je die gebruikt laten ze je vast wel binnen 
Ik ben er ook maar een keer geweest maar ben toen echt super vriendelijk te woord gestaan, werd absoluut de tijd voor me genomen en de werknemer was zelf ook liefhebben van Squale.
Op dat moment lag de 1521 nieuw wat buiten m’n budget. Ik belde later eens terug over of ze iets met de prijs konden doen en daar werd wel echt vrij star op gereageerd.