Squale only 🦈 (Deel 2)

Iemand nog een militaire in de aanbieding?

1 like

Ja same here. Denk dat die er in 2023 wel gaat komen :smiley: ben nog steeds voornemens er een op de kop te tikken en er een wijzerplaat van de polished blauwe in te zetten. Heb zelf alleen wel echt de voorkeur voor een zonder gravering op de zijkant

2 likes

Cheers heren;

Ik hou zeker ook van een biertje.

Dan weer iets minder. Ben meer van (sterk) blond en kruidig :nerd_face:

6 likes

Oh, lust ik ook, hoor. :grin: :beers:

2 likes

Cheers!

3 likes

Ik heb er denk ik eentje die het nest uitwil….

12 likes

Stop teasing me! :joy:

3 likes

Michael Jackson Don T Stop GIFs | Tenor

6 likes

Ach … als ik hem weer zag met het oranje bandje voor die rotsen in de Middellandse Zee… dan krijg ik het weer moeilijk!

5 likes

Nou ja, sinds gisteravond laat heb ik in ieder geval een UPS trackingcode, voor m’n Barton banden.

Dus…
Im Waiting GIFs | Tenor

8 likes

#SqualeSpam #Team1521 :shark:

9 likes

Potverdorie,

Het gaat er naar uitzien dat mijn horlogepotje goed gevuld gaat worden, en wel door niemand minder dan Mr. Bezos himself. Hij stuurde me net een mail :joy:

image

4 likes

In dat geval wil ik ook nog wel een blauwe blasted 1521. Sharing is caring gup :smirk:

3 likes

Zodra ik de eerste 100K heb ontvangen, koop ik wel een bulkje 1521jes voor ons :wink:

5 likes

Kijk, da’s mooi nieuws!
Uhmmm, in het kader van …

… dat 60-jaar ding uit Frankrijk. Mag ik? :wink:

3 likes

Wow, goed nieuws, zo aan het eind van het jaar! :partying_face: :champagne:
Nou als je toch in bulk inkoopt, wil ik wel graag een pvd 1521! Thanks buddy! :+1: :beers:

Thank You GIFs | GIFDB.com

6 likes

Weinig mis met dit duo :ok_hand:t2:

13 likes

Lekker houden zo! Alhoewel ik persoonlijk voor een seiko met de kroon op 4 uur zou gaan.

Dat is bij mijn 1545 ook het enige wat ik graag ook zo zou willen hebben.

1 like

Meeeh daar zit ie op de squale al :wink: heb een tweetal MM200’s gehad met de kroon daar (waren ook mooi trouwens) maar deze is wel echt ‘anders’…

1 like

En terug in de bescheiden verzameling, wat blijf ik hem gaaf vinden…

16 likes