Blijft ook mooi
Vind ik ook. Ik zat al even te kijken naar een ‘60 years’ editie op eBay, bij iemand in Frankrijk. Die heeft ook SQUALE op de zijkant en ziet er nog nieuw uit (voor mij een vereiste). Dan mijn huidige verkopen. Maar ik durf het niet zo goed … jammer dat ik zoiets niet in de buurt tegenkom, dan kan ik even in de auto stappen.
Maar goed, ik heb de mijne pas een maand dus ik moet gewoon even de rust pakken!
Hebben ze niet genoeg personeel om ze te tillen?
Ik moet ook bekennen dat ik deze gravure niet hinderlijk vind. Ik lees wel eens andere meningen.
Heerlijk, man! Ja da’s het voordeel van één horloge: hij blijft niet in de kist liggen.
Ja, het is een drama: brother Dan heeft ons verlaten en zit nu bij de Seikoclub. Maar we gaan er alles aan doen om 'm terug te krijgen in de Squalegelederen! @pasd, lees je mee!
Ik heb er ook één met de gravure en heb er zeker geen moeite mee. Blancpain doet 't ook. Vind 't wel wat hebben.
Ja, dan ben je wel 'n echte hard-core Squalegeek, als je er zo een hebt!
Ja, da’s ook wel weer zo.
Vind 't ook vrij lang duren. Week geleden besteld…
Nou ja, ik wil ze nog steeds graag hebben. Dus ga maar even niet annulleren. We wachten rustig af…
Squale geruild voor een Seiko
Haha ja heb toch meer met 1521 dan 1545 en wilde de 1545 ruilen met die , maar kreeg een leuk aanbod voor een SPB

Ach straks in 2023 komt er wel weer een Squale bij.
Ook niet verkeerd hoor Dan
Zit je wat te stangen. Heb zelf ook een paar Seiko’s
Wil nog steeds een nette blasted 1521 in het blauw maar die is nu net wat moeilijker te vinden .
De gepolijste zijn er zat .
Straks voor de zomer eens kijken wat er dan in mijn horloge potje zit, ik zie nu alleen maar de bodem.
Die heb ik een tijdje geleden hier aangeschaft. Een hele nette, maar met een klein plekje op de insert. Voor een schappelijke prijs overgenomen en in alle eerlijkheid: Een horloge dient gedragen te worden.
Moet wel zeggen dat ik nu 2 blasted 1521 heb en die zijn wat minder gevoelig voor krasjes dan een polished uitvoering.
Ja, dat idee heb ik ook. Mijn blasted 1521 is dan ook mijn watersport- en vakantiehorloge.
Hahaha,
Ja, soms moeten m’n nagels worden bijgewerkt. Ik ben nogal wild, dus dan komt er wel eens een hapje in m’n speelnagels.
Ik kan maar niet wennen aan bier, laat staan een IPAtje.
Na een half glas bier ga ik al slecht. Maar een halve fles single malt Scotch is prima te doen.
Speel jij Spaanse gitaar?
Eerste keer vond ik een IPA ook nog wat apart. Maar inmiddels heerlijk! Ik krijg whisky dan weer niet zo goed weg.
Ben echt een bier- en wijnliefhebber.
Maar goed, inmiddels al aan 't kijken voor een 1521?
Ik speel Western, but fingerpicking style. Heb nog nul plectrum versleten.
Ieder z’n ding toch .
Dat sowieso! Ik krijg ook elke dag een melding van nieuwe advertenties op c24. Ik heb echter met mezelf afgesproken om pas in 23 weer een nieuw horloge aan te schaffen. Ik kan beter zeggen dat ik dan een nieuwe squale 1521 ga aanschaffen. Maar zo’n Drass Galeazzi is ook wel een echte flirt!
Klopt, zelf nu ook al 2 x blasted gehad vandaar ook mijn keuze