Bij Squale al helemaal niet. Als die nog ergens een kistje met oude kasten tegenkomen, heb je vanaf volgende week weer een 1521 reeks met de SQUALE gravure in de zijkant. Dat zou ik trouwens niet erg vinden. Blijf dat fraai vinden!
Lekker man!
Jullie gaan mij hier iets minder zien;
Lang leve de Timco
zie andere topics (alles in de tent, 50 procent)
Máár de Squale blijft hoe dan ook voorlopig
Verpleegkundige in de zorg?
Dat lijkt me goed nieuws.
Mooie aanwinsten, dat wel. Van harte ermee!
@pasd, jij ook van harte. Fraaie 143.
Thanks, maar blijf hier wel rondhangen hoor.
Zou ik niet doen, dan ben je binnen een maand weer aan de Squale!
Ik lees ook nog mee in het MM200 topic en ik moet me soms echt bedwingen. Vooral als ik weer eens een SPB149 voorbij zie komen. Adem in, adem uit.
Maar goed, genoeg over Seiko!
Tijd voor wat #SqualeSpam #Team1521 …
Wat ligt daar op de achtergrond? Frisse hop!
Gefeliciteerd!
Ja, zeg! Wel houden, hoor! Anders moet je er straks opnieuw een kopen. Je zult niet de eerste zijn!
Nee joh, gewoon lekker beetje blijven rondhangen hier! Dan hebben we je zo aan de 1521!
Oh, lekker man! Tja, ik moet zo nog naar Spaanse les. Maar daarna trek ik er ook nog even lekker een open!
O.k., en nog even 'n lekker plaatje dan.
(niet mijn horloge of foto)
Thanks en broeder Ed zijn die Barton ‘tropics’ al binnen en indien ja; hoe zijn/bevallen ze?
Nee, die heb ik dus nog niet. Zal 'ns kijken of ik de status kan achterhalen.
Maar 'ns even contact gezocht met Barton en dit antwoord gekregen.
I can confirm that all three bands are in stock and will ship soon (I do not know a date or time). Rest assured, we are doing our best to get every one of our customers their new Barton Watch Bands. The tracking number for your order will be sent to the email address below once it leaves our HQ in Dallas, TX. Thanks again for your patience and understanding.
Heb schijnbaar wat gemist Dan