Squale only 🦈 (Deel 2)

… geloof je direct en 't is een 1521, dus altijd goed! :wink:
Maar ik vind de wijzerplaataanpassingen echt een gemiste kans. Juist de vintage vibe, door géén applied indexen zoals iedereen al heeft, en de ‘frivoliteit’ van het Squale logo ipv. 3 regels tekst kan mij bij de Classic wel bekoren. Leg ze naast elkaar en ik zou welhaast zeker voor de ‘oude’ gaan.

Disclaimer: Smaak is betwistbaar, maar er valt niet over te twisten. :innocent:

Hahaha ja toch nog gelukt.
Wilde de 1545 ruilen voor een blauwe 1521 maar daar zat net niet de juiste bij , wel veel reacties.
Toen dus dat aanbod voor een ruil met die Seiko SPB gedaan en ineens kreeg ik een ruil voorstel of ik nog op zoek was naar een heel nette 1521 :thinking::thinking::thinking: ja natuurlijk was ik dat :partying_face::partying_face:

3 likes

Heb je de SPB alweer ingeruild? Die had je nét geen twee weken toch … :joy:
Dacht dat je deze erbij had gekocht.

1 like

Super toch!?
I-love-it-when-a-plan-comes-together GIFs - Get the best GIF on GIPHY
Gefeliciteerd, man! Mooie afsluiting van een lekker horlogejaar! :partying_face: :champagne:

3 likes

Ik vermoed eerlijk gezegd dat het die van hem is :wink: ik geloof (zo’n beetje) de enige in NL. Het marktplaats account heet MS (MotoSkooly?) en verkoopt wel meer Squale spulletjes. Verder is Helmond in de buurt van Veldhoven. Dus 1+1=2? :sweat_smile:

4 likes

14 likes

Hahaha tja ik werd gewoon benaderd door een forum lid of ik nog steeds op zoek was . En hij had wel interesse in mijn SPB :grin::+1:
Dus de deal was snel gemaakt .

Wel gelijk een ander bandje erop, dat bruine leer is het net niet vindt ik.

14 likes

Op een soepel vintage leren bandje draagt hij toch altijd erg lekker.

11 likes

Heb je nog 'n tropic(achtige)? Dat draagt, vind ik, het lekkerst en zier er ook bijzonder goed uit.

Oh ja, had ik in mijn naïviteit nog niet eens bedacht. :sweat_smile: Maar ja, lijkt er wel op. :thinking:

1 like

Het is en blijft wat @junior zegt een 1521, en dus per definitie een gaaf horloge. Maar ik kan op de een of andere manier niet over die meerprijs heen kijken waarmee ze wat cosmetische aanpassingen hebben gedaan een cosc specs hebben toegevoegd.

Maar ieder z’n ding! Hopelijk doe ik hier binnenkort ook weer lekker mee :grimacing::sunglasses:

4 likes

Ja, toch weer een Squale itch? :grin: Al concrete plannen/wensen?

1 like

Ik verkocht mijn pvd aan een goede vriend, en een dag later had ik al spijt. Ik loop al weken te twijfelen en ik vind beide modellen heel gaaf. Kan helaas niet beide, maar kan met beide ook erg blij zijn. Ga komende dagen nog eens filmpjes etc bekijken in de hoop dat een van de twee mij het ‘dat wordt hem’ gevoel geeft.

Welke twee modellen dan??? tja :shushing_face:

4 likes

Oeh, spannend!!! :grimacing: :sweat_smile: :wink:

1 like

Wordt hopelijk een vroege NA in 2023 :grimacing:

3 likes

Natuurlijk, bandjes zat. Nu even een Erika vandeweek weer wat anders .

1 like

Snap je helemaal….ook ooit de pvd verkocht. Altijd spijt van gehad, gaat er ooit wel weer eens komen.

1 like

:partying_face::partying_face::partying_face:

2 likes

Lekker man, gefeliciteerd :muscle::grin:

@Stevil85 @AA-79
image

10 likes

:joy::joy: