Squale only 🦈 (Deel 2)

:sob::rofl::rofl::rofl:

1 like

Maar even zonder gekheid, polletje …

• Oranje
  • Zwart

0 stemmers

Ikzelf twijfel!

Vind beide errug mooi maar heb wel gemerkt dat oranje niet echt ‘GADA-proof’ is, die band is simpelweg niet overal bij te dragen en zwart is dat wel. Tegelijkertijd popt oranje wel lekkâh met de minutenwijzer en deze Squale Tropic is sowieso een feestje.

Als ik zou moeten kiezen - enne daartoe dwingt zo’n polletje je - zou ik voor de veilige zwarte gaan. Welke zou jij kiezen?

Om in de woorden van René, …ex atus etc. etc. te spreken: Just asking. :beers:

4 likes

Ik heb gekozen voor zwart. Maar dat is vooral omdat zwart inderdaad wat breder inzetbaar is. Maar in het voorjaar en in de zomer zou ik 'm lekker op oranje dragen! Dat maakt 'm het ultieme zomerhorloge! :desert_island: :tropical_drink: :sunglasses:

3 likes

Word je dubbel gedekt?

2 likes

Ik weet niet eens wat ik zelf erop moet gooien, laat staan voor een ander :joy:.

2 likes

giphy-4

4 likes

Nachtdienst, blij met mijn blauwe :shark:
Morgen maar eens wat bandjes uitproberen :wink:

13 likes

Da’s toch genieten, zo’n heerlijke 1521? Werk ze!

2 likes

Nou een kleine ‘update’ van UPS. Iemand is op dit moment met een roeiboot :canoe:(lijkt 't) de Atlantic :ocean: aan het oversteken, met mijn Barton banden… :grimacing: :roll_eyes:

4 likes

Beetje doortrappen hè!
@TagEd zit te wachten. :innocent:

4 likes

#SqualeSpam #Team1521 :shark:

10 likes

Vandaag op een olijfgroene nato.

8 likes

Door de blauwe wijzerplaat vallen toch een hoop van mijn bandjes af.
Ga voor veilig dus op een heerlijke zwarte tropic :grin:

Hier nog wat andere pogingen :thinking::thinking::thinking:

10 likes

Ik vind die laatste lekker matchen met de minutenwijzer zonder dat het te gek wordt :ok_hand:

4 likes

Ja, het kan zeker allemaal wel hoor .
En op vakantie en andere buiten activiteiten vindt ik een nato altijd wel een veiliger gevoel geven.

3 likes

Mogguh Squalista’s, wat draagt die 1521 toch lekker.

13 likes

Buongiorno!:coffee:

I know, right?! :blush:

13 likes

Op een leren (Corrigia heritage) band draagt hij eerlijk gezegd lekkerder dan op de toch wat ruwe Squale mesh.

12 likes

Geslaagde combi met dat groen. Draag zo af en toe een nato op de 1521 maar zoiets staat wel echt goed zeg :muscle:

3 likes

Lekker hoor :wink:

Was even paar dagen druk en zou je net een pb sturen over die blauwe blasted van mij, maar je bent dus al voorzien Dan. :+1:

Gaat snel dan in een keer weer een om de pols. Als je qua bandjes er niet uitkomt dan heb ik nog een blauwe leren band van Squale liggen die ik zelf niet gebruik.

4 likes