Nou ja, soms denk ik weleens was ik maar nooit aan deze hobby begonnen. Maakt het leven een stuk makkelijker, maar je moet nu eenmaal een hobby hebben
Topper
Ja, het is een drama. I know…
Ja, dat is ook wel weer zo. En ik heb gehoord dat 't met modeltreintjes ook aardig uit de hand kan lopen!
Well, you know what they say: once you go black…
Maar even zonder gekheid, polletje …
- Oranje
- Zwart
0 stemmers
Ikzelf twijfel!
Vind beide errug mooi maar heb wel gemerkt dat oranje niet echt ‘GADA-proof’ is, die band is simpelweg niet overal bij te dragen en zwart is dat wel. Tegelijkertijd popt oranje wel lekkâh met de minutenwijzer en deze Squale Tropic is sowieso een feestje.
Als ik zou moeten kiezen - enne daartoe dwingt zo’n polletje je - zou ik voor de veilige zwarte gaan. Welke zou jij kiezen?
Om in de woorden van René, …ex atus etc. etc. te spreken: Just asking.
Ik heb gekozen voor zwart. Maar dat is vooral omdat zwart inderdaad wat breder inzetbaar is. Maar in het voorjaar en in de zomer zou ik 'm lekker op oranje dragen! Dat maakt 'm het ultieme zomerhorloge!
Word je dubbel gedekt?
Ik weet niet eens wat ik zelf erop moet gooien, laat staan voor een ander .
Da’s toch genieten, zo’n heerlijke 1521? Werk ze!
Nou een kleine ‘update’ van UPS. Iemand is op dit moment met een roeiboot (lijkt 't) de Atlantic
aan het oversteken, met mijn Barton banden…
Door de blauwe wijzerplaat vallen toch een hoop van mijn bandjes af.
Ga voor veilig dus op een heerlijke zwarte tropic
Hier nog wat andere pogingen

Ik vind die laatste lekker matchen met de minutenwijzer zonder dat het te gek wordt
Ja, het kan zeker allemaal wel hoor .
En op vakantie en andere buiten activiteiten vindt ik een nato altijd wel een veiliger gevoel geven.