Mogguh Squalista’s, wat draagt die 1521 toch lekker.
Op een leren (Corrigia heritage) band draagt hij eerlijk gezegd lekkerder dan op de toch wat ruwe Squale mesh.
Geslaagde combi met dat groen. Draag zo af en toe een nato op de 1521 maar zoiets staat wel echt goed zeg
Lekker hoor
Was even paar dagen druk en zou je net een pb sturen over die blauwe blasted van mij, maar je bent dus al voorzien Dan.
Gaat snel dan in een keer weer een om de pols. Als je qua bandjes er niet uitkomt dan heb ik nog een blauwe leren band van Squale liggen die ik zelf niet gebruik.
Erg druk aan het verbouwen dus even minder op het forum maar
Beiden gewoon tof hoor. Lekket afwisselen zou ik zeggen
Nice!! Gefeliciteerd en welkom terug
Bedankt , maar heb genoeg banden voor nu
Ja zeg, eh…
Wat is er nou belangrijker dan hier met je Squale brothers op HF lekker chillen?!
@royke74 probeert nog wat geld van ons af te troggelen net voor het einde van het jaar
Wat een mooie versie is dit zeg
… pfff, hou 's even op met dit soort foto’s!
Word er heel hebberig van. Ik hou wel van deze ‘specials’. Damn.
But you don’t need to influenza me, I’ve already been Squale-influenced … #team1521 #chaseyourdepts #squalespam etc. etc.
Wel gaaf, maar ik vind de blauwe limited van de 1521 voor een Pools horlogeforum of Facebook groep van jaren geleden gaver.
De opgelegde indexen zijn erg gaaf. Wel de oude bezel zie ik, maar dat bijt niet.
Ook fijne banden ja
Ik vind dat nou net een winning combination! Die oude bezel met de opgelegde markers zorgt echt voor een andere look & feel
Plus: no date, ook lekker!
Wel strak gedaan ook.
Uurwijzer gaat net langs de uurmarkeringen.
Dus niet ff uit de losse pols een limited dial gemaakt.
Bijzonder zeker!
Als je deze koopt heb je wel iets om de pols wat je niet op iedere straathoek tegenkomt. Fris. Staat al best lang te koop, waarom eigenlijk …