@junior de kleur is wel erg mooi zo op de foto.
Heeft iemand hier al eens de bezel insert van een 1521 vervangen? Is dat een beetje te doen?
@junior de kleur is wel erg mooi zo op de foto.
Heeft iemand hier al eens de bezel insert van een 1521 vervangen? Is dat een beetje te doen?
Ik heb er wel aan gedacht bij een vorige. Je kunt nl. ook inlegjes kopen met lume erin, bij een Amerikaanse Squale dealer. Dat ziet er ontzettend leuk uit. Maar na het bekijken van wat Youtube filmpjes ben ik afgehaakt. Ik heb geen zin in beschadigingen.
Zeker gaaf! En inderdaad
LE 50 stuks.
En bij Jaap (@SuperC) kopen is sowieso een aanrader! Heb stiekem ook al 'ns aan deze gedacht.
Geldt ook voor die Matic ‘Thalassa’ die bij @royke74 in de etalage staat.
Lekker ding ook hoor!
En blauw vind ik zelf wat draagbaarder, als ik moest kiezen zou het deze worden. Maar ja, ik heb al een 1521.
Sinds 18-11, echt lang .
Wel een hele mooie wijzerplaat
In mijn herinnering al veel langer.
Zes weekies, valt best mee …
Verkoop je jouw zwarte 1521 toch aan mij😉
Je bent de tweede al vanavond! Je kunt ze ook gewoon bij @royke74 nieuw kopen hè. Of koop die fraaie groene bij @SuperC, dan heb je wel echt iets unieks om de pols.
… als ik voor die blauwe Matic ‘Thalassa’ zou gaan, zou ik denk ik gewoon inruilen. Ik zit een beetje in een twijfelperiode, heb ook een Astron op 't oog. Ik heb mijzelf maar even vastgebonden anders ga ik weer flipperen en ik heb me voorgenomen met de 1521 het einde van het jaar te halen.
Echt prachtig maar
die maat trekt mijn pols niet .
44mm / 51mm lug to lug / 15,8mm thick
mijn voorkeur L to L is toch echt onder de 49mm, anders had ik al gelijk contact opgenomen met Q.
Deze in een 1521 kast aub
Had ik nog niet eens naar gekeken.
Het is geen kleintje inderdaad. Ik heb zelf al wel eerder ‘groot’ op de pols gehad. Ik zou de gok dus wel aandurven. Mijn laatste Astron was ook bepaald niet klein met 45,4mm / 55,2mm L2L / 12.4mm dik. Droeg bijzonder comfortabel, vond ik. Zag er ook niet gek uit.
Zeker!
Over eventuele gezelligheid doe ik geen mededelingen.
Lijkt mij dat je de bezel eraf haalt en in wat oplosmiddel legt. De nieuwe bezelinsert plak je er gewoon weer in.
Je kan bij Squale zelf ook losse bezelinserts kopen en deze erin laten zetten bij een horlogemaker als je geen risico wilt nemen.
Voor mij hetzelfde hoor. Vind de maat van de 1521 heerlijk, groter zou ik niet gaan persoonlijk.
Ja zou tof zijn als Squale dit soort uitgave zou maken van de 1521. Zou wat nieuwe kleurtjes en varianten wel verwelkomen
Ja, want er zijn er zo weinig…
Er is alleen maar de blauwe in blasted en polished, de zwarte idem, de militaire, de pvd, de full lume 4 kleuren Onda en dan heb je nog een hele rits aan kleinere oplages, zoals de arancia, de gele, de rode, de groene, etc… Nee, er valt maar weinig te kiezen, idd.
Maar op zich is een nieuw kleurtje en variantje zo nu en dan sowieso leuk, natuurlijk! Je kunt met de 1521 echt zulke leuke dingen doen en dat doet Squale gewoon heel goed!
Mocht je serieus op zoek zijn, staat er nu eentje in het blauwe hoekje.
Nee, da’s niet de mijnes …
Ik heb hem gezien😊
Horlogepotje is nog lang niet vol genoeg. Maar dat komt vanzelf. Vandaag zit ik, om de een of andere reden, erg met deze in m’n hoofd. Weer effe anders dan m’n andere 1521jes en sowieso een erg gave uitvoering. Hmmm…
Beter om je pols, dan in je hoofd
Haha, ja, dat sowieso. Deze of (nog) een andere Squale komt er ook zeker wel, komend jaar.