Squale only 🦈 (Deel 2)

Wat mij betreft de mooiste van allemaal maar ik ben niet echt bevooroordeeld :wink:

14 likes

Meer is altijd welkom. Kan me niet voorstellen dat jij dat niet met me eens bent :man_facepalming:

3 likes

Helemaal met je eens hoor, Mick! :+1:
Hoe je je podcastpubliek laat groeien met video's [+gratis sjablonen] -  Wave.video Blog: Laatste Video Marketing Tips & Nieuws | Wave.video

En ik wil ze dan ook allemaal! :star_struck:

3 likes

Ik sluit me er helemaal bij aan, behalve die groene Hong Kong limited dat is echt niet mijn ding :joy:

3 likes

Wacht even, was die van jou? Ik dacht al dat ik 'm eerder had gezien! Vind ik toch ook wel gaaf, hoor!

2 likes

Deze had ik een tijdje geleden ook in het vizier.

De blasted kast en de military dial doen het em wel. Al vind ik de standaard blasted versie met ronde indexen en datum ook erg lekker.

3 likes

Nee was van iemand anders. Is hier wel langs gekomen inderdaad. Ergens afgelopen zomer dacht ik

2 likes

Mijn camera ligt ter reparatie ‘op Urk’, dus de komende weken crappy iPhone 8 foto’s! :wink:

#SqualeSpam #Team1521 :shark:

6 likes

Ja, zie je wel!

1 like

@Archer, @TagEd, hebben jullie de zoekfunctie al eens geprobeerd? @HeinW had een/de(ze) groene … :wink:

2 likes

Haha, was net aan 't zoeken! :grin:

afbeelding

Vind 't wel een gaaf ding!

9 likes

Yess daar heb je hem!

@HeinW heb je hem nog? Je twijfelde over verkoop toch?

1 like

Staat nu bij Jaap te koop.
Of ûh …

:beers:

1 like

Ja, wel vrij zeker dat dit 'm is.

2 likes

Hij heeft ook nog een mooie Astron liggen … :see_no_evil:
Oh oh.

1 like

Ja, dat is wel leuk. Maar niet zo leuk als een Squale 1521, voor mij. Ga ik gewoon niet net net zo blij mee zijn. Maar ieder z’n ding, natuurlijk. :+1: En sowieso heel goed adres. Neem aan dat jij ook al eerder bij 'm hebt gekocht?

2 likes

Klopt, dit is hem haha. Heb hem aan Jaap toevertrouwd. Hij is heel erg mooi van kleur, en in perfecte staat. En @SuperC is een fijn adres!

Ik was alleen wat klaar met de hobby, en heb nog een 1521 onda. Dus vandaar weg gedaan.

4 likes

75% is het met je eens. Toch is zo’n Astron wel een bijzonderheidje hoor. Totaal ander horloge, eigenlijk leuk voor erbij maar ja … one watch! :sunglasses:

Zeker!
Jaap is ook een soort buurman, kan er bij wijze van spreken lopend naartoe als ik niet zo lui zou zijn. Bovendien, niets is leuker dan met de auto Hilversum doorkruisen.
:joy:

3 likes

De zwarte incoming

7 likes

Lekker! :star_struck:
Heb je die van @SSFS overgenomen?

3 likes