Nee. Deze blauw mag straks vertrekken waarschijnlijk zonder mesh
Mensen die denken dat je geen horloge ânodig hebtâ omdat je al een telefoon hebt?!
Zelfde geldt trouwens voor mensen die denken dat Squale niet geweldig is, omdat het niet heel duur en heel âexclusiefâ is.
Als ik ooit een Matic zou kopen, zou het trouwens deze zijn.
Maar toch wel beetje groot, op mijn bescheiden pols.
Heb je het al eens geprobeerd? Zo niet, doen!
Ik heb al zo vaak gedacht âte grootâ en eenmaal op de pols bleek het alleszins mee te vallen. Dat is trouwens wel een hĂ©le gave Matic die je laat zien. De Thalassa die bij QW te koop staat blijft bij mij kriebelen. Ik vind trouwens de ânormaleâ blauwe ook wel lekker, deze:
Graag wel met een rubberen band (ben geen fan van mesh).
Ja, paar keer zelfs, just to be sure. En ja, ik kan 'm nét hebben. Maar vind een 1521 toch echt mooier passen, om mijn pols.
Zeker gaaf!
Hahahaha geweldig gedaan.
En een heerlijke scene uit een fantastische film natuurlijk .
https://youtu.be/YFtHjV4c4uw
En toch hĂš, blijft de nieuwe Super Squale ook wel een heel erg gaaf model. Vooral in het grijs!
Anyway, vanmorgen vroeg al even in de rij gestaan voor de oliebollen, de champagne staat koud. Mân horloge nog even gesynchroniseerd met de Wereldklok. De hapjes liggen ook klaar. Wij zijn er hier klaar voor! Nu maar aftellenâŠ
Ik heb een mooi Squalejaar gehad. Mede door dit, altijd gezellige, Squaletopic! Bedankt daarvoor, Squale gente en een heel succesvol en gezond 2023!
Haha, ik ook. Toch altijd weer een dingetje op oudejaarsdag.
Had ik nu de Astron nog maar âŠ
Wens jou, de jouwen en alle andere Skûwà lehliefhebbers van/op HF hetzelfde!
Geniet ervan, geniet van elkaar.
Vind ik helemaal niet gek!
Ik zou er wel een passende Squale sluiting bij proberen te krijgen, in jouw geval mat. Dan klopt allemaal een beetje. Ik ben wat dat betreft een soort van obsessieve purist. Heb zelfs een Squale sluiting aan een Ali-bandje van 5 euro geschroefd.
Maar de band, dikke prima. Toch?
Had mijn bericht kunnen zijn. Wat een gave (de gaafste) 1521 IMHO.
Is nu geborsteld rvs , zit aan de onderkant pols .
Prima zo