Squale only 🦈 (Deel 2)

Hey squalistas, dat bandje is trouwen vrijwel overal uitverkocht! :crazy_face:

goede tip @junior

4 likes

12 likes

#SqualeSpam #Team1521 :shark:

@Brlink, real men wear pink:wink: hoe gaat het me je? Wil het een beetje vlotten met de revalidatie, wondherstel etc.?

8 likes

Had je er ook al bijgezegd dat 'ie normaal/nieuw bijna het dubbele kost? Kom op nou, beetje je best doen hè!

:arrow_down:

Even wat anders, mis je de 1521 al @SSFS:thinking:

5 likes

Hahaha… maar daar heb ik jou toch voor :crazy_face:. je doet het overigens erg goed!

Nee helaas… ondanks dat het horloge me zeer heeft verrast heeft hij me uiteindelijk toch niet weten te pakken (zat wel op het randje). Ik weet nu zeker dat een horloge voor mij minimaal een stalen band met passende endlinks optie moet hebben. De 1521 droeg ik vrijwel altijd op staal met rechte endlinks. Dit was het iedere keer net niet. Op rubber is het ook een mooi ding maar dat draag ik echt alleen in de zomer… in mijn geval werd het dus een horlogedoosvuller… en dat is zonde.

4 likes

Eens! Ik heb het ook op staal geprobeerd, maar kwam tot dezelfde conclusie vwb. de endlinks. Gelukkig ben ik ook een fan van Squales eigen rubberen Tropic bandjes, zoals die oranje wat wel echt een zomerbandje is. De zwarte kan op deze grijze dagen prima. Vind ik.

Nou ja, je hebt er iemand anders hopelijk wél blij mee gemaakt. :wink:

3 likes

Dan heb ik goed nieuws! :wink:

8 likes

Maar wees gerust, als je jezelf eindelijk denkt te kennen dan ben je inmiddels alweer jaren verder en is je smaak weer veranderd :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wondherstel gaat goed, ik heb wel veel last van fantoompijn, dat zorgt weer voor slechte nachtrust en dat ik me wat minder goed voel. Hopelijk trekt dat een beetje bij! Bedankt voor het vragen :slight_smile:

7 likes

Ja dat is in deze hobby mijn grootste kwaliteit ben ik achter :joy::sob:. Ik blijf maar de ene na de andere domme geldverslindende keuze maken. De eigenaren na mij hebben er in ieder geval profijt van :crazy_face::+1:.

Grappig… ik wist dat deze modellen zouden worden voorgesteld… en ik wist ook dat jij dat zou doen :joy::joy::joy:. Nee die trekken me echt totaal niet. Ook een te kleine maat.

Hahaha… man, hou op schei uit… mag ik binnenkort weer mijn oude blauwe g-shock terug?? :joy::joy: nee hoor geintje

2 likes

Maar als je deze squales allemaal te klein vind (39/40mm) is je Hulk wel oké met 40mm? Heb je wel eens een Squale geprobeerd?

Serieuze vraag, ik zit ook met Squale in gedachte maar houd ook niet van te kleine horloges.

1 like

Niets teveel gezegd, staat haar ook prachtig, die stalen mesh

2 likes

Deze met een andere bezel… is dat überhaupt mogelijk :thinking:

Zo ja, denk ik dat deze er dit jaar gaat komen (en dan nog even bedenken welke bezel insert het beste zou matchen)!!

1 like

Just Doing My Job GIFs | Tenor

Maar, on a serious note, ik heb de Sub 39 wel 'ns om de pols gehad en vond deze eigenlijk best fors vallen, voor z’n maat. Dit heeft o.a. te maken met de vorm en lengte van de lugs en de combinatie van relatief groot glasoppervlak/smalle bezel. Die gaat je echt meevallen, irl. Maar goed, lekker zelf weten, natuurlijk. Er zijn zoveel leuke horloges. :+1:

2 likes

Zelf modden is een optie, lijkt me. Maar er is natuurlijk ook deze versie van de Super Squale.

Vind ik ook wel erg gaaf!

5 likes

De 1521 is volgens mij zelfs 42mm op papier. Maar valt echt mega klein op de pols. Komt door die grote metalen bezelrand icm de insert. Die nemen samen een (optisch) groot deel van het totaalplaatje in beslag waardoor het horloge veel kleiner valt. Ik had de Cermit welke 41mm was. Die is goed in verhouding.

Die nieuwe modellen van squale zijn volgens mij 38,5mm (toch?) dat vind ik sowieso te klein. 40mm is toch wel mijn ondergrens.

Als je een panerai gewend bent weet ik niet of je wel aan een squale moet beginnen. Of misschien dan zo’n matic. Die zijn wat forser.

3 likes

Tsja, ik vind sommige Squales van 39mm er super mooi uit zien en vond een 40mm sub altijd prima dragen. Dus wie weet :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik zou maar eens gaan passen als ik jou was :wink:. Dat had ik bij veel andere modellen ook moeten doen :sob::sob::sob:

2 likes

Zeker gaaf, maar ik vind die Super Squale in de positieve zin erg lijken op de Aquastar Deepstar II:

Een wat meer contrasterende bezel/insert zou m helemaal perfect maken denk ik, misschien hebben we wat photoshop experts die daar iets handigs mee kunnen haha :laughing:

4 likes

Even een follow-up voor de photoshop experts: volgens mij gaat de insert van de Super Squale Arabic prima passen op de Super Squale Vintage Gray: als iemand de zwarte insert kan photoshoppen op de grijze variant, dan zou ik dat zeker waarderen :grinning:

3 likes