Dank kun je toch net zo goed de stalen inleg erop laten zitten, die’s grijs hè.
Dat gemod is sowieso niet helemaal mijn ding. Er is een reden waarom ontwerpers een horloge ontwerpen zoals het ontworpen is, omdat de uitkomst meestal helemaal oké is. Niet mooi? Dan gewoon iets anders kopen, maar niet zelf gaan klooien. Vind ik. Behalve met Photoshop natuurlijk.
Ja, beetje zonde.
De uitvoerder dezes heeft teveel in het Rolexhoekje rondgehangen denk ik. Maar goed, naast zonde want je maakt bewust iets stuk is het is ook gewoon een kwestie van smaak enne daar valt eigenlijk niet over te twisten. Ik ben ook niet iemand die bewust een scheur in zijn spijkerbroek maakt. Tocht! Echt, het tocht.
Prima toch!
Hij lijkt vwb. de inleg in ieder geval nu wat meer op een ouwe sub … maar zonder gekheid, iedereen moet lekker modden waar 'ie zin in heeft hoor. Ik doe er alleen niet aan mee.
In m’n Seikotijd toch wel 'n paar mods gehad. Was best leuk, vond ik dan. Vandaag geschaatst. Dus ook maar weer even 'n Seiko quartzje om, voor de zekerheid.
Maar ûh, wat heb je nou gekocht @Stevil85? Je gaat het toch niet geheim houden hè! Weet je hoeveel mensen je daarmee wakker houdt. @TagEd heeft ook al geen nagels meer over.
Ik zit zelf trouwens nog steeds naar die blauwe Thalassa te kijken. Erg vermoeiend. Kan iemand die even voor mijn neus wegkapen? Ik kan hem er niet bijkopen, dus de 1521 moet er dan weer uit …
Had ie de tekst aan de onderzijde niet gehad, dan was het een serieuze kandidaat geweest. Voor nu ff een heerlijke toolwatch op de kop getikt bij de mannen van Q watches
Oh wacht, je hebt het over het logo onderop de wijzerplaat denk ik. Maar dat maakt ‘m juist bijzonder. Anders kun je net zo goed een normale Squale Matic kopen.