Trusten!
Topper, dank en trusten!
Voor mij overduidelijk keuze A, maar ben benieuwd hoe jullie het zien!
- A: Bezel modden met zwarte insert
- B: origineel houden met stalen insert
0 stemmers
De zwarte inlay staat wel gaaf.
Maar op de foto’s komt de kleur van de bezelpip niet overeen met de kleur van de lume.
Persoonlijk zou ik daarom de originele laten zitten.
Nog eventjes geduld hebben…
#squalefanboys
Ik vind 'm met de originele ‘stalen’ bezel echt een stuk mooier. Maar da’s persoonlijk, natuurlijk. Wel leuk om 'm een keer zo te zien ook, dankzij PS-wizzard @junior. Wat misschien zou helpen, is als je die zwarte bezelinlay zou faden. Heb dat zelf nog nooit gedaan. Maar er schijnen verschillende trucjes voor te zijn. Er circuleert hier op HF ook een zwarte 1521 waarbij dit gedaan is. Weet effe niet meer wie 'm oorspronkelijk zo gemaakt heeft en hoe.
Oh ja, zou goed kunnen. Hem misschien 'ns vragen hoe ie dat gedaan heeft, als je deze weg gaat bewandelen?
Eerst maar eens zien hoe de weg loopt haha
Dank kun je toch net zo goed de stalen inleg erop laten zitten, die’s grijs hè.
Dat gemod is sowieso niet helemaal mijn ding. Er is een reden waarom ontwerpers een horloge ontwerpen zoals het ontworpen is, omdat de uitkomst meestal helemaal oké is. Niet mooi? Dan gewoon iets anders kopen, maar niet zelf gaan klooien. Vind ik. Behalve met Photoshop natuurlijk.
Ja, beetje zonde.
De uitvoerder dezes heeft teveel in het Rolexhoekje rondgehangen denk ik. Maar goed, naast zonde want je maakt bewust iets stuk is het is ook gewoon een kwestie van smaak enne daar valt eigenlijk niet over te twisten. Ik ben ook niet iemand die bewust een scheur in zijn spijkerbroek maakt. Tocht! Echt, het tocht.
Blancpain kon er ook wat van destijds!
Ow wacht ff…
Vooral doen, zeker als je de onderdelen bewaard kun je altijd weer terug.
Mijn Turtle vind ik zo stukken mooier dan de fabrieksuitvoering
Prima toch!
Hij lijkt vwb. de inleg in ieder geval nu wat meer op een ouwe sub … maar zonder gekheid, iedereen moet lekker modden waar 'ie zin in heeft hoor. Ik doe er alleen niet aan mee.
In m’n Seikotijd toch wel 'n paar mods gehad. Was best leuk, vond ik dan. Vandaag geschaatst. Dus ook maar weer even 'n Seiko quartzje om, voor de zekerheid.
Moet zeggen dat ik bij Squale, tot nu toe, zelf nog niet de behoefte heb gevoeld om iets te modden.
Logisch …
Nee, zo goed ben ik nog niet, hoor.