Squale only 🦈 (Deel 2)

Phoeh zou deze best graag weer willen hebben!! Geweldige klapper dit :heart_eyes:

1 like

afbeelding

4 likes

giphy-2

Maar ûh, wat heb je nou gekocht @Stevil85? Je gaat het toch niet geheim houden hè! Weet je hoeveel mensen je daarmee wakker houdt. @TagEd heeft ook al geen nagels meer over.

Ik zit zelf trouwens nog steeds naar die blauwe Thalassa te kijken. Erg vermoeiend. Kan iemand die even voor mijn neus wegkapen? Ik kan hem er niet bijkopen, dus de 1521 moet er dan weer uit … :see_no_evil:

3 likes

die blauwe Thalassa :smirk:

Met mijn ogen dicht op bestellen gedrukt, dus who knows… 🫣

2 likes

Ik doe geen oog meer dicht, man!

O.k., I’m gonna let you in on a little secret…

Ik weet sinds dit jaar dat het mogelijk is om meer dan één Squale te bezitten. :exploding_head: :crazy_face:

Relax en gewoon lekker erbij kopen, als je 'm gaaf vindt! :+1:

5 likes

… de 10e kan het alsnog gebeuren, tralala etc. ♪♪
:sunglasses:

Dat zou lekker zijn!
Ik gun hem je enne, dan heb ik ook weer wat rust.

5 likes

Had ie de tekst aan de onderzijde niet gehad, dan was het een serieuze kandidaat geweest. Voor nu ff een heerlijke toolwatch op de kop getikt bij de mannen van Q watches

1 like

Wat bedoel je precies? Als ik zo door het stickertje heenkijk lijkt het erg op een 1521 deksel. Bedoel je de typeaanduiding en het xx/50 nummer?

(Plaatje geleend van Google)

Oh wacht, je hebt het over het logo onderop de wijzerplaat denk ik. Maar dat maakt ‘m juist bijzonder. Anders kun je net zo goed een normale Squale Matic kopen. :innocent:

2 likes

O.k.,

I Cant Take It Anymore GIFs | Tenor

1 like

Volgens mij bedoelt @Stevil85 dit
Diver's Watches Facebook Group – Diver's Watches Facebook Group

4 likes

:arrow_down:

:beers:

PS wil je ophouden met mooie foto’s van dat ding plaatsen. Dank je wel … :see_no_evil:

1 like

Exactly GIFs | Tenor

1 like

Gelukkig een lug to lug van ruim 51, anders weer een NA’-gevalletje :sweat_smile:

Idd dat logo! Denk dat je daar weer snel op uitgekeken bent.

@TagEd

Horloge heeft een matte finish!!

3 likes

Jeetje niet normaal die afstanden!!!

Duits?

+2,5mm tov. de 1521.
Ik denk dat je daar op een gemiddelde (17,5cm) pols niet veel van merkt en al helemaal niet omdat de kast verder ook iets groter is. De dikte, dat zal denk ik vooral merkbaar zijn. Het is met 15,8mm een lekker dikke duiker, eigenlijk zoals het heurt. :wink:

1 like

Mijn max zit op 49mm dus de 1521 is het wel een beetje :wink:

1 like

Wait, what?

8 likes

:sunglasses: