De Sub 39 GMT vind ik nog steeds heel mooi. Maar ik vond 'm duidelijk minder mooi om m’n pols vallen dan een 1521. De nieuwe Super Squale heb ik nog niet irl gezien en geprobeerd. Dus dat kan nog wat veranderen.
… lekker bezig!
Ik heb vandaag heel toevallig een andere duiker op z’n BOR-band gezet en alhoewel ik leer/rubber altijd op 1 heb staan, is een duiker op BOR gewoon lekker:
Erg cool, maar juist die faux patina op de Super Squale Vintage zou deze helemaal perfect maken denk ik…
Wat heb ik hier alvast uit geleerd? Geen metalen band zonder aansluitende solid endlinks kopen .
Thanks voor de heads-up.
Qua padding ziet het er best luxe uit.
Is verder ook een prima bandje met leer aan de binnenkant. Maar tja het is het net niet .
Natuurlijk geen ramp , heb een bakje vol met bandjes en wie weet bij daglicht nog eens bekijken. Of iemand anders blij mee maken .
Net ook maar 2 tropics, and een sailcloth en een nato op ome Alie besteld.
Als ze bevallen doe ik wel een upgrade, aangezien het imo enigszins afbreuk doet aan het horloge.
Lekkere start van het weekend @Robert.V …
Tenzij je zometeen ineens een update krijgt met “Sorry, we hebben u gemist. Dinsdag proberen we het opnieuw.”
Het zou niet de eerste keer zijn
De teckel krijgt er een natte neus van! Lekker man, ‘oud en vertrouwd’ … #Team1521
Veel draagplezier.