Keurig en snel geleverd door q-watches. Zelf aan het kloten geweest om hem passend te krijgen. Inmiddels al het gereedschap in huis, dat is nooit weg. Maar het resultaat mag er zijn! Super blij mee en nu lekker wisselen bij gelegenheid.
Zeker!
Staat 'm goed, ook omdat het mooi aan lijkt te sluiten op de kast. Top.
Ik heb zelf ook een BOR geprobeerd op een eerdere 1521, dat vond ik toen geen succes. Met name vanwege het ontbreken van een mooie aansluiting op de kast, wat ik wel echt graag zie bij een stalen band.
Soms heb je van die miskoopjes, was ook een beetje ‘op de gok’.
Ik meen me ook te herinneren dat ik 'm dezelfde avond alweer verkocht heb. De PostNL meneer was nog maar net de straat uit en ik was al op weg naar een afgiftepunt om iemand anders er gelukkig mee te maken …
Ik heb zelf juist geen fan van stalen banden. Maar wel van milanaise en mesh banden… Ik vind de squale milanaise op mijn onda echt top wissel m af met een rubber band.
De Sub 39 GMT vind ik nog steeds heel mooi. Maar ik vond 'm duidelijk minder mooi om m’n pols vallen dan een 1521. De nieuwe Super Squale heb ik nog niet irl gezien en geprobeerd. Dus dat kan nog wat veranderen.
Ik heb vandaag heel toevallig een andere duiker op z’n BOR-band gezet en alhoewel ik leer/rubber altijd op 1 heb staan, is een duiker op BOR gewoon lekker: