Squale only 🦈 (Deel 2)

Ik vind dat ie 't wel kan hebben. Maar ben toch meer van de tropic.

2 likes

Polleke!
:arrow_down:

• jay
  • nay

0 stemmers

Zelf ook meer een liefhebber van de Squale (new) tropic, maar 't ken best! Fraaie combi.
Ik stem daarom “jay” … :sunglasses:

2 likes

Bedankt voor t ’ polleke ’ maar toch …

Op een old style Tropic gezet :grin:
Het kan wel dat blauwe stiksel maar vindt dit toch mooier , en dit bandje draagt zoooo lekker .

8 likes

Super comfortabel en ook erg mooi, vind ik in ieder geval.:slight_smile:

2 likes

giphy

3 likes

Is dat ook een Artem strap?

2 likes

Nu ook op staal! :shark:

Keurig en snel geleverd door q-watches. Zelf aan het kloten geweest om hem passend te krijgen. Inmiddels al het gereedschap in huis, dat is nooit weg. Maar het resultaat mag er zijn! Super blij mee en nu lekker wisselen bij gelegenheid.

Fijne avond allemaal!

15 likes

Heel gaaf, op BOR!
Ook wel benieuwd hoe ie er op een tropic uitziet. Voor de zekerheid alvast een besteld, in deze maat. :sweat_smile:

Nee, Ali . De tropic is van Baltic.

1 like

Whoehahha

1 like

Oh jee. Kast nog heel? :wink:

Zeker!
Staat 'm goed, ook omdat het mooi aan lijkt te sluiten op de kast. Top.

Ik heb zelf ook een BOR geprobeerd op een eerdere 1521, dat vond ik toen geen succes. Met name vanwege het ontbreken van een mooie aansluiting op de kast, wat ik wel echt graag zie bij een stalen band.

Is 't net niet hè … :sunglasses:

4 likes

Tja :roll_eyes: klopt

2 likes

Soms heb je van die miskoopjes, was ook een beetje ‘op de gok’. :sunglasses:

Ik meen me ook te herinneren dat ik 'm dezelfde avond alweer verkocht heb. De PostNL meneer was nog maar net de straat uit en ik was al op weg naar een afgiftepunt om iemand anders er gelukkig mee te maken … :joy:

1 like

Nee, dit

is niet dit, inderdaad.

Maar goed, ik draag m’n Squales toch het liefst op rubber, dus ach… :smile:

5 likes

Op de super staat het best wel, ûh super! :wink:

Ik ook!

2 likes

Ik heb zelf juist geen fan van stalen banden. Maar wel van milanaise en mesh banden… Ik vind de squale milanaise op mijn onda echt top :ok_hand: wissel m af met een rubber band.

3 likes

Ja, en nou zit ik weer met deze in m’n hoofd…

Animated GIF - Imgflip

7 likes

That’s a beauty right there! Love the grey dial :+1:

1 like

Ja, alles is nog heel. Inmiddels een fake variant van de Bergeon 7825. Zoiets heb je wel nodig bij het wisselen van stalen banden

2 likes

Is wel tof die 20 Atmos. Vind het zwarte wel wat “gewoontjes” maar meer dan prima voor een dagelijkse Squale.

Is inmiddels de Sub 39 helemaal uit je hoofd? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes