Tot een paar maanden geleden was dit topic kabbelend, maar sinds kort ontploft. Erg leuk om te zien.
Plaatje voor de sfeer🤙
Tot een paar maanden geleden was dit topic kabbelend, maar sinds kort ontploft. Erg leuk om te zien.
Plaatje voor de sfeer🤙
Ik weet ook niet wat er gebeurd is. Maar alleen maar leuk een beetje actief merktopic!
Leuke Squale! Is dat een oudje of NOS?
Squale bestaat natuurlijk al een tijdje en jaren geleden heb ik er ook eentje gehad, maar dat was eentje uit de tijd van " goed kijken naar Rlx" en huppakee.
Een tijdje geen interesse gehad in het merk, maar sinds de 1521 serie en aanverwanten, is mijn interesse gewekt en heb ik er ook twee. Jammer dat de prijs natuurlijk ook omhoog is gegaan, maar dat geldt ook voor hun product. Inderdaad leuk dat er steeds meer gepost wordt
Oeh, nice! Ga ik morgenochtend, tijdens m’n ontbijt, even lekker voor zitten.
Super mooi om het enthousiasme rondom Squale te zien. Ik heb mijn Abisso vanmiddag op een mesh band gezet.
Dit is wel echt een geweldig model zeg, toffe combi met de mesh ook!!
Komt van het blauwe deel hier. Nummer 50 van 50. Heel blij dat ik die gekocht heb.
AWCO had een batch 1515, volgens mij oude kast met wat nieuwere eta quartz. Dus oudje/NOS van alles wat volgens mij😁
Je was mij net voor
Heb nu zelf al 2 maal een tropic van Baltic besteld ,deze is 1 cm korter dan de originele van Squale en past mij perfect . Een prima band en ook een nette prijs ( binnen de EU )
Excuses. Mocht ik hem ooit wegdoen dan laat ik het je weten.
Hahaha ,ja ik ben echt een twijfelaar , nog een keer filmpies kijken, foto’s bestuderen nog een nachtje erover slapen
Heel mooi model dit! Staat goed ook op mesh
Morning!
Wat een heerlijke aflevering was dat, zeg! Echt genoten en zo mogelijk nog meer Squalefan!
Heb een Baltic gehad met tropic, maar die was voor mij ook te stug .
Laten we zeggen dat ik nogal kieskeurig ben vwb straps. Heb in het verleden meer geld aan straps uitgegeven dan aan horloges
maar dat is nu ook wel gebeurd. Heb alles nu wel op tropic omdat dit voor mij het prettigst draagt.
Staal is vaak mooier, maar moet dan heel vaak bijstellen als het warmer of kouder wordt. Met tropic niet.
Maar is heel persoonlijk zoals ik al zei en elke horloge freak heeft wel een afwijking