@Haaky ik zag je militaire in het blauw staan, toch niet wat je zocht?
Nee, helaas niet. Heel mooi horloge, maar toch niet helemaal wat ik zoek.
De Squale heeft daarbij ook teveel concurrentie in mijn horlogedoos.
Zonde, maar wellicht kan ik iemand anders er blij mee maken.
Wat jammer nu. Ik dacht altijd al dat is zo een extreme diver.
Ja er is vast wel iemand op zoek kan me niet vootstellen dat hij er lang op zal staan!
Met deze korting op korting voor een bijna nieuwe Militaire, kan ik me het ook niet voorstellen
Doggo-approved!
Valt me trouwens op dat de bezel wat meer blauwig is en de plaat niet gitzwart maar bijna (tropical) bruin. Zou het echte patina zijn na 6 jaar?
Deze blijft zo lekker.
Mooi, een horloge dat geleefd heeft!
net wakker en de 1521 nu maar weer op eenn waffle.
Tja je moet toch wat afwisselen als je nog maar 1 horloge hebt
Ik dacht dat iemand nog op zoek was naar een militare, nu in het blauw
Nachtdienstje?
Man, da’s afzien, één horloge! Kan het me gewoon niet meer voorstellen. Is me al ruim 11 jaar niet meer overkomen, thank god! Moet je nou nog lang wachten? Gelukkig kun je op jouw Squale een hele rits verschillende banden dragen!
Denk dat de 1521 in het algemeen wel een echte contender is voor een one-watch collectie
Maarja, meerdere horloges is altijd leuk toch?
En!?!
Bevalt ie?
Mooi dat hij binnen is in ieder geval!
Wat!? Heb je 'm? En en en?
Congratulazioni, in ieder geval!
Aardig geminderd dus. Ik ook want 20 horloges was toch te gek en ik ben geen verzamelaar of iemand die horloges in een kluis stopt. Heb er nu nog 4 en daar moet ik het voorlopig mee doen.
Moet zeggen dat het wel wat rustiger is qua wisselen en maar weer denken welke je vandaag weer eens om de pols slingert
Ja, werk in de vaste nacht . 7 op 7 af
Zeker heb er meestal 3 is voor mij genoeg . Maar de BB58 en Omega SMP en de laatste Seiko Samurai zijn onlangs verkocht . Dus ben weer op jacht