Squale only 🦈 (Deel 2)

I know you’re in England, but Nice! :grimacing:

1 like

Very nice! What can you tell us about this watch?

Best Grease Tell Me More GIFs | Gfycat

1 like

Hij was op 30min verkocht :dizzy_face:

4 likes

FTFY

Maareh, gefeliciteerd! Da’s lekker vlot! Snap 't wel. Zijn gewoon tophorloges! Dus ben benieuwd wanneer we je weer terug zien met een nieuwe Squale! :wink:

6 likes

Nee en ik denk ook niet dat we daar achter komen.

5 likes

Er zat wel wat meer voorbereidend (denk- en zoek-)werk in… :sweat_smile:
Ik ben de aanstekelijke gezelligheid in dit topic nu een tijdje aan het volgen, en wilde dit model sowieso al ‘s vergelijken met mijn eerste Italiaanse liefde: Unimatic. Goede timing dus.

9 likes

Haha welkom.

1 like

Hey @Royce van de mooie Seikos, toch?!
Leuk! Gefeliciteerd en welkom in de Squalekroeg! :beers:

Le GIF di Benvenuto - 21 immagini animate con un saluto

4 likes

Was ik al bang voor.

Squale had er ook een handje van om old stock op te ruimen. Je wist een bepaalde tijd niet eens of er wel of geen gravure in de kast zat enzo. Tussen ETA en SW hebben ze ook al vaker gewisseld volgens mij. Nou ja, zoals ik al schreef zijn het gelijkwaardige uurwerkjes dus je merkt er helemaal niks van. Als het nou nog achter glas zat, zou je kunnen zeggen dat ETA mogelijk iets ‘scherper’ (mooier?) is afgewerkt. Maar ook dát weet ik niet eens zeker.

Sorry @Robert.V, geen duidelijkheid over het uurwerk. Open slopen dan maar? :wink:

We hebben @TagEd als voorman en gedurende de nacht houdt @PASD de boel in de gaten. Gezelligheid.

Leuk dat je mee gaat doen en je hebt een mooie aankoop gedaan volgens mij! :beers:

4 likes

Sowieso véél Seiko’s; als Seikoholic ligt dit dicht tegen vreemdgaan aan! :grin:

Dank! Ik meld me sowieso weer wanneer ie er is! :beers:

6 likes

Nog eentje om de avond af te sluiten

16 likes

Roy wat leuk, jij ook hier :sweat_smile: bevalt de baby-tuna nog :+1:t2:

1 like

Zeker wel, van de week nog om de pols gehad! :+1:t2:

2 likes

Morgen voor weekendje naar onze Domstad :shark: mag mee

12 likes

Ik ben nog steeds aan het sparen!
Wat een knaller … :star_struck:

1 like

Ja echt een beest :shark:

10 likes

Een van de vijf Horus ‘buckshot’ Bund 1521 gemaakt. Gemaakt voor het team van Horus dat in 2019 de LE Blu Bund samenstelde (met Alessia Zecchini duikmeisje op de wijzerplaat).

3 likes

Mooi man! Erg mooie variant ook, gefeliciteerd ermee! :grin:

2 likes

Ben er weer klaar voor :face_with_hand_over_mouth:

12 likes

:arrow_down:

(Foto: Geleend uit het topic van @Zulu)

Daar heeft @Zulu ooit eens een bijzonder lezenswaardig topic over gemaakt.

Serieus een aanrader als je mooie foto’s en een leuke, maar ook een inhoudelijke review kan waarderen: Klik hier … :sunglasses:

8 likes