Squale only 🦈 (Deel 2)

Ja het is een horloge met een verhaal, altijd leuk:

4 likes

Heb jij dit specifieke horloge??

1 like

Als de verkoper me geen broodje aap heeft verkocht: ja :rofl:

2 likes

Wel echt een gaaf ding en maar 30 stuks!! Ben ik wel benieuwd hoeveel er van die 18k zijn gemaakt

1 like

Tof man! Ik ben door de foto’s jouw nieuwe nu boven de bestelknop voor deze aan het hangen…

10 likes

Vandaag om de pols…

Alessia Zecchini voorlopig ontwerp.

12 likes

Zit zelf nog te twijfelen, maar soit:

Praktisch nw. Squale Y1545 divers watch (06-2022), full set!
€ 775,00

3 likes

Ik twijfel om hem aan te schaffen, dus ik ben niet de aanbieder.

Dat dat wel duidelijk is anders heb ik zo weer een ban aan mijn aars hangen omdat ik een horloge aanbied terwijl ik TL 1 ben :roll_eyes:

5 likes

Gefeliciteerd @TagEd

Deze heb ik ook gezien, maar durfde het niet aan heeft al een paar keer gereserveerd gestaan en is daarna opnieuw geplaatst.

4 likes

Lekker zeg, ik zeg doen!

1 like

Check dan even bij Gnomon, daar bestel je hem nieuw voor minder en ze hebben vandaag en morgen extra korting (komt ex invoerkosten op 580 uit en je kan nog 5% extra korting krijgen als je je inschrijft).

Vind hem vooral wel prijzig voor een pre-loved

De twijfel is groot, vind het model echt nice en bij deze ook de historische link met de Blancpain Fifty Fathoms

Blijf alleen een beetje hangen op het feit dat ik al een zwarte Squale met gele lume en een oranje minutenwijzer heb…

(P.S. het is maar stof :grin:)

6 likes

Je maakt ons jaloers amigo! Wat een verzameling… :drooling_face:

Bij mij ook niet maar m’n vriendin vindt hem erg leuk. :smiley::tada:

3 likes

Ook dat! Gezien de prijs ebij Gnomon.

1 like

Ik bedenk me trouwens dat ik meen gezien te hebben dat deze eerder voor 100 euro goedkoper werd aangeboden.

1 like

Ik heb die verkoper op marktplaats een berichtje gestuurd met de Gnomom prijs.

Benieuwd waar hij mee terug komt.

2 likes

Ach, daar kun je toch nooit teveel van hebben :smiley:

Deze glimt er lekker op los, ondanks het hondenweer:

7 likes

Hahaha, ik heb toevallig 2 dagen gelede nagedacht om dat ook te doen bij een aanbieder die een sumo padi aanbiedt. In een Ad daaronder van een winkel, stond dezelfde in de sale, voor ruim 100 euro minder.

Uiteraard heb je dan niet de beste ad en heb je waarschijnlijk je huiswerk afgeraffeld. Maar ik bedacht me, maar zit ik erop te wachten dat iemand mijn Ad op MP bekritiseert? Als het ze niet bevalt, dan gaan ze er toch lekker aan voorbij!?

Toen maar besloten om de adverteerder er zelf achter te laten komen.

Maar eerlijk is eerlijk, ik moet me soms echt ervan weerhouden om het toch te doen :joy:.

Hij blijft bij 725 :joy:

2 likes

Hahahaha, jij hij zal dit wel hebben gedacht:

:joy:

1 like