Je kan het altijd laten zien, en vragen of ze hun prijs nog wat bij willen stellen.
Je zult je verbazen hoeveel verkopers denken dat ze goud in handen hebben.
Je kan het altijd laten zien, en vragen of ze hun prijs nog wat bij willen stellen.
Je zult je verbazen hoeveel verkopers denken dat ze goud in handen hebben.
Eens! Ik ben daarin misschien te schuchter (ben ik anders helemaal niet) om daar zakelijk mee on te gaan en op deze manier een handelingspositie in te nemen. Ik ik denk dan vaak braaf, ik kijk wel verder
Ik ga er helemaal van stotteren
Zitten jullie hier nou echt een Marktplaatsadvertentie te recenseren? Oh oh, enne @Robert.V heeft al eens een ban gehad …
… van harte!
Tuurlijk wel!
‘Real men wear pink’ [of dit ‘real men’ zijn laat ik maar even in het midden]
Ik vind een Onda stiekem best gaaf! Alleen het weer is er nu niet helemaal naar. Moet schitteren in een stralend zonnetje wat mij betreft.
Hoeveel Squales heb jij eigenlijk?
De ene volgt na de andere, 't is alsof ik bij een dealer zit met een lade voor mijn neus. “Wilt u deze? Of, ûh deze…” het zijn ook niet de minste, allemaal topstukken. Mooi hoor!
Al 2 bans 🥸
Moet ik de reglementen nog eens doornemen, is dat wat je wilt zeggen?
Lijkt wel alsof ik getrouwd ben met HF,
Van mijn vrouw mag ik ook niks.
Koop ik laatst een nieuwe brommer om in de woonkamer te zetten met een spotje erop gericht.
Moet hij weer in de garage
Dat is een heel coole vintage Squale! Hoe oud is deze en wat is het formaat?
Er gaat een heel nieuwe Squale wereld voor ons open, sinds jouw komst!
Dank u, dank u!
Al eerder hier gepost …
Vind het niks. Jij?
Typisch dingetje voor de Aziatische markt volgens mij.
Niet mijn ding… Panerai PAM024 vibes met die bezel
Iemand hier met een super Squale? Heb misschien interesse, maar kan iemand mij zeggen of de BOR bracelet beetje kwaliteitsvol is?
Voor mij heeft het een hoog kitsch gehalte
196?
40mm
De 2022-versie bedoel je?
Ik heb 'm nog niet irl mogen betasten, helaas. Dus kan je niets vertellen over de kwaliteit van de BOR bracelet.
Real men wear wat ze zelf mooi vinden