Squale only 🦈 (Deel 2)

13 likes

Zomerser kan het niet worden. Squale en Ibiza

11 likes

8 likes

Heb je m ook wel eens om je pols :wink: zie alleen maar ( prachtige) foto’s in water en met stenen :rofl::rofl:

3 likes

Heel de dag,behalven als ik foto’s maak met water en stenen :sweat_smile: :rofl: :rofl:

2 likes

Hier eent om de pols……met water en stenen :stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes::rofl::joy:

7 likes

Don’t worry, guys & girls, ik heb 'm weer om. En hij gaat voorlopig niet meer af!:grin:

8 likes

9 likes

Goeiemorgen!

9 likes


Breil Manta M084 (Manta’s en Haaien door elkaar gehaald :pleading_face:)

7 likes

Sorry, nou moet je me toch even helpen. Maar wat heeft deze Breil met Squale te maken?:thinking:

Haaien en Manta’s verwisseld: blijft lastig met die vissen :poop:

1 like

Is een Manta in de verte ook niet familie van de haai? En, ach we zijn toch allemaal een grote horlogefamilie? Ik zeg group hug!:grin:

2 likes

Even buiten lunchen met een lekkere :beer: Succes nog, vanmiddag, ladies & gents! En mooi weer op komst, hè!:sun_with_face::sunglasses:

11 likes

De 50 Atmos Fumoso Limited Edition bleef maar door mijn hoofd spoken. AWCo had hem niet meer. Gnomon had wel een polished versie op hun site staan. Toch maar even gemaild. En jawel, ze bleken ook een (laatste) exemplaar van de 50 Atmos Fumoso Opaco te hebben. De knoop doorgehakt. Vandaag was het zo ver…

Vetgedrukte tekst

20 likes

Supertoffe aanwinst :star_struck::ok_hand:

Kijk! Zo doe je dat!

Toch nog gelukt! Gefeliciteerd! :+1:

Heb je mazzel want ik kwam een fumoso limited tegen op een Amerikaanse website, en die grappenmaker vroeg er 1800 dollar voor en hij moest minimaal 1600 opbrengen…

Dit is iig beter dan ombouwen of een polished case laten blasten. :+1:

Zo! Da’s een mooie zeg!
Gefeliciteerd met deze 50 Atmos! :muscle::grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb hem op goed geluk besteld zonder te passen, maar wat een fijne kast om te dragen. Comfortabeler dan mijn Omega Seamaster Planet Ocean 41,5 mm. De blasted afwerking is ook in real life schitterend.

11 likes

1521 draagt idd super fijn. Gefeliciteerd!