Squale only 🦈 (Deel 2)

In de bloemetjes gezet omdat ze het verdiend :blossom: :blossom:

8 likes

Heel mooi, geniet ervan!

Ik heb (binnenkort had) een polished Fumoso. Wist niet van het bestaan van de opaco variant af. Had het plan 'm om te katten naar een blasted case, bezel en kroon. Wat blijkt… ik heb geluk :grinning:

5 likes

Handig. Het omkatten van horloges ontstijgt echter mijn expertise ;-). Ben benieuwd naar het resultaat.

1 like

Mirror mirror on the… motorcycle!

11 likes

Half acht ,en al klaar voor een duik🌊

12 likes

Ik heb bij de koop van een ander horloge een oranje isofrane gekregen die echt perfect past bij mijn zwarte polished 1521

Dus nu heb ik nog maar 3 van dit soort bandjes besteld :roll_eyes::roll_eyes::hugs:

13 likes

Ja heerlijk man :ok_hand:

Ziet er best uit daar!

1 like

18 likes

Ben benieuwd!

7 likes

Misschien niet heel handig om deze vraag in het squale topic vol met squale liefhebbers te vragen maar doe het toch.
Is squale goed? (prijs kwaliteit)
Graag hoor ik van jullie.

1 like

Sinds gisteren ook in het bezit van deze 1521 blasted militaire :heart_eyes:

10 likes

Ik vind de prijs-/kwaliteitverhouding heel goed. Mijn 1521 zit goed in elkaar, is netjes afgewerkt en ziet er gewoon heel goed uit. Dikke kans dat ik er nog een keer een Squale bijkoop. Aanrader, wat mij betreft! :+1:

7 likes

Zal wel weer een Ltd worden

1 like

Ik ben verbaasd.

Het zit allemaal echt goed in elkaar. Oke het is geen JLC, cartier of Omega ofzo dat is toch wel weer een stap hoger maar voor <1k nooit wat beters in handen gehad buiten dit eigenlijk :).

2 likes

Ik zag de oranje full lume :grin:
Ben alleen benieuwd of hij niet groot draagt
Ik heb een seiko tortoise en die draagt perfect maar die heeft ook wel een heel andere kast.

2 likes

Die oranje is idd gaaf! Ik heb ook twee Turtles gehad, die erg goed gingen om mijn 17 cm pols. De Squale zit bij mij ook perfect. De lugvorm valt heel mooi om de pols en hij draagt zeker niet extreem groot.

Oh ja, misschien ook nog even leuk om te lezen.

4 likes

Ik ook. Zie net de reclame voorbij komen. Beetje zelfde idee als Turdor? Blauw Pelagos! Hihi.
Gaan het zien.

Incoming…na verkoop van mijn 1521 pvd altijd beetje spijt gehad hiervan.

Ditmaal in een lekker zomers kleurtje, uot het blauwe gedeeltje.

8 likes

Dat was heel snel geregeld, zag ik idd. :grin: Ja, wat moet ik zeggen? Ik heb 'm ook. Geweldig horloge, zeker voor de zomer! :tropical_drink: :sunglasses: Gefeliciteerd!

1 like