NA: Squale 1521 50 Atmos Militaire

Heb het hier wel eens vaker aangekaart dat de collectie uitgedund moest worden. Ik zag er ook steeds meer tegenop om elke keer maar weer een ander horloge om de pols te hangen.
Dus een tijdje geleden heel wat in de verkoop gezet en de afgelopen weken 2 mooie NA’s gescoord.

Na aantal weken mijn laatste NA omgehad te hebben (Doxa sub 200) was het gisteren weer zover en mocht ik weer een mooi pakket in ontvangst nemen :wink:

Even introductiefilmpje voor diegene die nog nooit van Squale gehoord heeft :sweat_smile:


En even een review van de Militaire.

Deze keer heb ik dus voor een Squale gekozen. Heb in het verleden ooit eens een 1545 Rootbeer gehad, maar het bleef al die jaren toch wel kriebelen. Aangezien ik wat heb met duikers was de keuze niet zo moeilijk, dacht ik :grimacing:

Daar is dan de 1521 serie, de Sub 39 serie, de Squale Matic serie en dan heb je nog de keuze uit de 20/30/50/60 en de 101 Atmos :flushed:
En dan heb ik er waarschijnlijk ook nog wel een paar vergeten. Maar stiekem toch wat vaker gekeken en reviews gelezen en youtube filmpjes bekeken en toen wist ik het :bulb: Een 1521 moest het worden en het is toch wel een mooi horloge hoor.

Maar ook daar heb je weer verschillende uitvoeringen in en ik ga ze niet allemaal benoemen. Uiteindelijk bleven er 2 voor mij over. De 1521 Blue in polished of blasted uitvoering en de 1521 Militaire ook in polished of blasted uitvoering.
Nu zijn al mijn horloges in een polished uitvoering geweest en wilde de gok wel eens wagen met een blasted case.

Nu de kogel eindelijk door de kerk was en ik dit horloge binnen een week binnen wilde hebben (ga volgende week naar Italië en kan dan uitgebreid testen :swimming_man:) even gekeken wie aan deze opdracht kon voldoen. Via via kwam ik uit bij de heren @MotoSkooly en @royke74 van Q-Watches officiële Squale dealers en zij hadden de 1521 op voorraad.
Dus snel via de app contact gezocht met de heren en wij waren zeer snel tot een mooie en aangename deal gekomen.

En gisteren was het dan zover. Ik kon het nieuwe horloge in ontvangst nemen en na het uitpakken kan ik alleen maar zeggen dat de plaatjes en videos die ik gezien heb van dit horloge, hem geen recht doen. Wat een heerlijk horloge is dit zeg. De zwarte dial is echt diep zwart, waardoor de oranje minutenwijzer nog beter tot uiting komt. De blasted case valt mij in het geheel ook niet tegen en geeft een mooi contrast met de zwarte elementen van het horloge. Ik heb bewust voor de uitvoering met een rubberstrap gekozen, omdat het naar mijn mening gewoon bij dit horloge hoort. Het horloge draagt prettig en valt met zijn 42 mm rond en 48.5 mm lug to lug best wel mee om mijn bescheiden pols.
Het is al met al een heel mooi geheel en ik ben er zeer tevreden over (de blauwe komt er ook nog wel :stuck_out_tongue_winking_eye:)

Zo nu eerst wat foto’s en na de vakantie review ik zowel de Doxa als de Squale.

Bedankt voor het lezen.

58 likes

Die gaat er hier ook zeker een keer komen. Echt een tof no nonsense toolwatch!

1 like

Top!

1 like

Ik blijf ‘m mooi vinden! Veel plezier ermee

1 like

Mooi ding! Ik wil hem ook nog steeds heel graag hebben. Veel draag plezier!

1 like

Mooi ding! Squale is fantastisch. Veel plezier ermee!

1 like

Gave Squale. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd! Ze zijn echt leuk ja

1 like

Mooi hoor. Gefeliciteerd.

1 like

Erg mooi horloge :ok_hand:t3:

Hey @Syntaxx … kijk je even mee; Deze bedoelde ik zojuist :sunglasses:

2 likes

Gefeliciteerd !
Inderdaad een heel mooi horloge.

1 like

Lekker kleurtje!

1 like

Toppertje! Gefeliciteerd! Super fijn merk, Squale! Ook erg blij met de mijne!

1 like

Maar ik neem je niets kwalijk, want wat een vet ding is dit! Geniet ervan.

1 like

Ha, nog een Militaire. Welkom bij de club. Die groeit hard de laatste tijd :slight_smile:

Veel plezier ermee! Maar dat gaat wel lukken.

Hier ook een blasted 1521 :+1:t3:

2 likes

Prima keuze :wink: :+1:

2 likes

Vet ding. De mijne heb ik een maand gehad ofzo. Weet eigenlijk niet waarom :joy:

Ik denk dat ik de komende Marina Militaire van Squale ook koop. Gewoon omdat het kan :sunglasses:

3 likes

Mooi horloge. Gefeliciteerd
en dart wordt veilig duiken in Italie.

1 like

Gefeliciteerd met deze Squale als NA voor de vakantie in Italië. Hij is cool :sunglasses:

1 like

Prachtige aanwinst zeg, gefeliciteerd! :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

1 like