But she is almost here.
T.M
Ik heb nog een oranje Squale rubber met gesp liggen. Ik ga hem binnenkort hier TK aanbieden. Ideetje?
Als bovenstaande niet mag, dan maar een plaatje
(Nee, dit is een oranje ali)
Vind die mod van je er steeds toffer uit gaan zien! En het uitzicht is ook niet mis overigens.
Ken hem zelf niet maar ziet er absoluut niet verkeerd uit, vind die opgelegde indices altijd wel iets hebben.
Thanks!
Even lekker in de schaduw , met wat ‘vakliteratuur’ en een lekkere koude
.
Iedereen nog een bella giornata!

Buongiorno, tijd voor koffie!
Vandaag lekker een dag werken en vanavond begint de roadtrip naar Luxemburg.
Deze 101 Atmos gaat mee, net als die van mijn vader
Ja, we hadden heel andere plannen voor vandaag. Maar, met steeds erger wordende oorpijn, toch maar even met dochterlief naar de dokter…
Ja voor de vakantie had ze ook al last. Maar na een antibioticakuur niet meer. Maar nu is de pijn dus weer terug… Niet handig, zo in het buitenland. Maar ja, je moet wat… En ach, hier binnen koeler dan buiten.
Iemand hier met een high polished militaire? Ik denk namelijk dat ik die een wil. Blasted is misschien wel veilig, maar ik heb net een Tropic met gepolijste gesp gekocht…
Hopelijk valt het mee! Sterkte in ieder geval.
Die zou je eventueel wel kunnen laten stralen natuurlijk! Zou niet veel moeten kosten.
Oei hoop dat ze er wat aan kunnen doen voor het meiske. Succes
Ga voor de Blasted Yannick. Heb er zelfs 2 nu. Moest er eerst niks van hebben, maar zijn echt perfect hoor.
Ziet er goed uit Anno! Ik zal maar eens gaan kijken naar een blasted gesp voor de squale!
Bah, sterkte gewenst .
Succes daarmee altijd vervelend als die kleintjes ergens last van hebben.