Squale only 🦈 (Deel 2)

Morning Squalista’s :sunny:

Begin toch meer te wennen aan de nato’s deze en de vorige zitten ook vrij comfortabel gelukkig.

7 likes

Welke nato is dit!? Staat goed!

Ja, die wil je.

Niet de

En niet alleen vanwege je

:new_moon_with_face:

5 likes

Ik vind blasted denk ik mooier… Moet ik wel hardware laten stralen :grimacing:

1 like

Grazie, voor het meeleven, Squale people!:slight_smile: We heb een antibioticakuurtje en pijnstillers meegekregen, voor nu. Thuis even naar de KNO en even niet meer hoofd onder water. Pijn is nu een stuk minder, zegt ze. Dus we gaan nog even genieten hier! Te beginnen met een gezond ontbijt!:wink::yum: Fijne dag iedereen!:sunny::sunglasses:

10 likes

giphy

1 like

Ga je geen spijt van krijgen hoor :wink:

7 likes

Nog even wachten tot ik weet wat ik na de vakantie over hou en dan eens op speurtocht voor een goeie deal.

1 like

Ik vind voor de zwarte classic 1521 de gepolijste variant echt mooier. Voor de militaire vind ik de blasted variant weer mooier en voor de blauwe 1521 vind ik de blasted ook mooier.

Maar goed… dat ben ik :grinning:

2 likes

Komt van cheapestnatostraps,

Deze als het goed is!

1 like

11 likes

Exactly!

Exactly!

Yes dat is hem! Wist dat ik er hier op was getipt en dat was dus door jou :slightly_smiling_face:

P.s. ik zag je bericht van vanmiddag net, nogmaals veel beterschap en sterkte gewenst voor het geval je mn bericht in het andere topic mist!

Voor de liefhebber: ik heb de Squale Reef uiteindelijk niet gekocht (omdat ik onverwacht een ander horloge dat ik eerder gezien had kon kopen). Hij is dus nog te koop.

De verkoper wilde hem voor 1.100 laten gaan. Ik weet niet of ik links naar Chrono24 of eBay mag plaatsen, maar daar is hij te vinden. De verkoper is een Italiaan en heeft goede recensies op eBay.

De Reef is gemaakt in een oplage van slechts 50 stuks, samen met een Italiaanse AD. Heel veel meer kan ik er niet over vinden. De verkoper zei er 1.700 voor betaald te hebben, maar kan geen factuur overleggen. En ik kon geen verkoopprijzen vinden…

7 likes

Nimês met de Squale :grin:

12 likes

Ik vind hem erg tof hoor maar moet zeggen dat ik er niet meer voor zou betalen dan een reguliere uitgave. Ik dacht dat de speciale edities van de 1521 sowieso niet perse voor een hogere prijs werden verkocht toch?

Heerlijk, geniet ervan daarzo! :grinning::sunny:

1 like

Geen idee heel eerlijk gezegd. Deze verkoper zei dat de AD random prijzen vroeg en dat er geen vaste prijs was. Hij heeft hem zonder bon omdat de belasting erg hoog is. Ik las dat als: ik heb hem contant/zwart gekocht.

Groeten uit Luxemburg :grin::+1:

10 likes