Squale only 🦈 (Deel 2)

En heel dik :roll_eyes:

1 like

Listprijs is geloof ik €1300,- maar het is geen 1521. Dit zijn zn specs:

En dit die van de 1521:

3 likes

17mm dik?! :scream::scream::scream:

Verder wel een mooi ding.

1 like

Klaar voor de motorvakantie, de 1553!

12 likes

Hou het rubber aan de onderkant :+1:

2 likes

Ja, da’s de meest recente Squale release, hè! Geen idee if dit een reële prijs is.

3 likes

Mooi horloge :+1:

3 likes

Heeft zijn dienst bewezen op vakantie naar Griekenland en Frankrijk met wat mod werkzaamheden tussendoor. Morgen in het blauw en opzoek naar iets anders, waarschijnlijk toch weer Squale :grin::shark:

13 likes

Haai,

Ff een vraagje: ik zit eraan te denken om dit bandje aan te schaffen voor een 1521:

Nu krijg ik van de leverancier te horen dat dit bandje door squale alleen wordt aangeraden voor mensen met hele smalle polsen en vrouwen. Dit terwijl ik het bandje toch regelmatig hier zie langskomen op mannenpolsen. Ik heb een polsomtrek van ongeveer 17cm. Zouden jullie het bandje dan wel of niet aanraden? Wat zijn jullie ervaringen?

Ik hoor het graag.

5 likes

Misschien is dit een korte versie.

Die van mij waren allemaal aan de lange kant. Wel de zwarte variant.

Edit; Ik zie dat dit een korte is 72/110. Die ik standaard meegeleverd kreeg waren 80/130.

2 likes

Ah check… daar zit dus ook nog verschil in…

Dan is deze misschien toch wat aan de korte kant.

Thanks.

2 likes

Bij Squale zelf hebben ze deze ook er staat alleen geen verdere info bij buiten de lugwidth.

Misschien hun even contacten, ze zijn wel ruim een 10tje duurder maar dan heb je iig de goede maat.

Je kan ook AWCO of de Squale hofleverancier van dit forum even een mailtje sturen.

Misschien hebben zij er nog 1 liggen.

1 like

O.k. ik dacht dat deze de lange was.

Ik neem aan dat deze erbij zat toen je hem van mij kocht. Dus dan kan die maat prima.

Ik heb 20cm polsen. Dus dat zit dan wel snor. :+1:

2 likes

Top nieuws! 80/130 wordt ook weer erg lang. Dan krijg je zo’n mega flap aan de zijkant.

Ik ga de 72/110 bestellen. Even rondmailen.

Klopt. Zag ik ook al. Niet handig van ze.

1 like

Is geen reële prijs. Voor circa 1300 bij Gnomon te halen.

1 like

72/ 110 is een prima maat voor een 17cm pols hoor .
Bandje is 18cm plus het horloge daarbij past het perfect :ok_hand:

1 like

Heb zelf goede ervaring met de tropic van Baltic echt een prima bandje :ok_hand: en een nette prijs . Leverbaar in 2 maten

2 likes

Ik heb nog een nieuwe originele Squale leren strap die ik met een oranje Squale tropic zou willen ruilen.

Heeft iemand belang?

2 likes

Is die daar leverbaar ja? :wink:

1 like

Ja klopt de tropic is lang idd.

De tropic van Squale zelf is een erg fijne. En korter. :+1:

2 likes