Squale only 🦈 (Deel 2)

Toch maar aangemeld voor de Squale meeting. Nog niet eerder een watchnerd meeting meegemaakt, ben benieuwd.

3 likes

Helemaal mee eens.:grin:

2 likes

Mogguh Skuaalista’s, vandaag gaat de1521 om . Straks even een duik in de zee nemen .

10 likes

Rustig wennen aan het termperatuur verschil he! :innocent:

4 likes

Zeker :+1:

2 likes

10 likes

Beach party, dus…:desert_island::ocean::tropical_drink::beach_umbrella::sunglasses:

11 likes

Heeft iemand hier de bezel er weleens vanaf gehad? De mijne (1521) zit uit het niets bijna muurvast op twaalf uur. Met veel kracht draait hij door maar bijna op de 12 begint hij weer stroever te lopen. Laat ik hem op 12 uur staan en ik probeer hem enig tijd later weer te draaien dan zit hij weer vast.

Denk dat de bezel er dus maar vanaf moet. Alleen benieuwd of ik dan nog moet opletten op rare springveertjes oid die weg kunnen springen ofzo.

2 likes

Wat @Robert.V zegt lijkt me het eerste wat je even zou kunnen proberen. Ja, weet je, ik ga echt voor het minste of geringste even bij m’n horlogemaker langs en zou dit, als eerder genoemde niet (b)lijkt te werken, in dit geval ook even doen. :sweat_smile: Dan draait ie gewoon weer netjes en krijg je er waarschijnlijk ook nog wat advies bij, voor in de toekomst. Maar goed, ik weet dat er ook heel dappere forumleden zijn die hier hun hand niet voor omdraaien. :grin: Succes, in ieder geval!

2 likes

Druppeltje afwas ertussen onder lauw water ronddraaien . Heb hetzelfde ook al vaker gehad en altijd verholpen op deze manier .

2 likes

Check! Ik ga de tips eens proberen. Bedankt!

Op zich vind ik het geen probleem (en zelfs wel leuk) om zo’n bezel er vanaf te halen. Maar als het niet hoeft…

1 like

11 likes

Goedemorgen Squalistas

12 likes

Tof ding!

2 likes

19 likes

Heb jij em opgepikt?

Heerlijk onbezorgd dragen zo’n vakantieknaller die al wat karakter heeft opgelopen! :+1:

Ik was in dubio omdat ik al plannen had voor een polished 1521 fumoso voor bij m’n wannabe Squale Bund.

3 likes

Yes sir.

Eigenlijk alleen de bezel, de kast zelf is nog keurig. Dus als je die bezel omruilt bij @MotoSkooly voor een zwarte heb je weer gewoon een nette 1521.

Ja, lekker hoor.

3 likes

Best of 2 worlds dus.

Nog beter! :+1:

3 likes

Linkjes?

1 like

Nice man! Had op de 23 andere plekken niet door dat je hem gekocht had.

(ok na de 6e begon ik een idee te krijgen).

(als ik dit zo teruglees zou je het kunnen opvatten als nare, sarcastische opmerking maar had het oprecht niet door :sweat_smile:)

2 likes