Squale only 🦈 (Deel 2)

:joy:

2 likes

Nice! Mooie mod hoor.

1 like

Nieuwe bezel + insert is 125 bij Squale zelf (even naar Zwitserland mailen) @Blufkakel.

Staat je goed :+1:t3:

2 likes

Voorlopig laat ik hem zo, gaaf die ghost bezel.

3 likes

17 likes

Ah kijk, daar is het spijtgevoel :grin:

2 likes

Zet mij maar op negeren anders wordt het de komende weken alleen nog maar erger. :joy:

2 likes

Klaar voor een wandeling naar het strand, en dan ook gelijk een plons in de zee met de :shark:

10 likes

Je bent weer aardig opgeknapt dus. Goed om te lezen. :partying_face:

3 likes

Morgen nog wel naar het ZH voor een dagopname, dan gaar ze nog een stent plaatsen . Maar op zich gaat alles goed :+1:

9 likes

Mijne is weer terug naar de paratrooper strap. Draagt oprecht wel heel comfortabel vanwege de elasticiteit! Denk dat ik wat meer kleurtjes ga bestellen :slightly_smiling_face:

7 likes

Succes morgen, Dan en geniet nog even van het mooie weer, vandaag, met de Squale!

1 like

Bedankt, nu nog even de haai :shark: uitlaten.

12 likes

Erg leuk vakantie horloge. Blij mee!

15 likes

Mooi deze oranje nato :+1:

Ps

Ik neem die zwarte wel van jou over :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Niet alleen als vakantie horloge :+1:

2 likes

Ik zie hem nog niet zo snel mijn andere horloges verslaan als het gaat om draagtijd maar wie weet. Er komen nog wat tropics mijn kant op van Joseph Bonnie (als ze terug zijn van vakantie :confused:).

In de rol van vakantie/warme dagen/korte broeken horloge doet hij het erg leuk.

1 like

Ben nou toch wel even benieuwd. Welke horloges draag je dan meestal? Waarmee moet ie concurreren? :smile:

2 likes

Die speedmaster :heart_eyes: :heart_eyes:

2 likes

Ah, twee pittige concurrenten, idd! :sweat_smile:
Weet ook nog niet hoe dat bij mij gaat hoor, eerlijk gezegd. Ben ook nog niet zolang Squale-eigenaar en weet dus hoe graag en vaak ik ze zal dragen, als de zomer straks voorbij is… :thinking:
Maar misschien wel fijn juist, om af en toe een beetje in de zomersfeer te komen, op zo’n echt Hollandse druilerige, sombere dag. Lekker Latin muziekje aan, ijskoud wit wijntje opentrekken en de Squale om! :sunglasses: :desert_island: :tropical_drink: En meteen vakantie boeken naar tropisch oord, als je toch bezig bent. :grin:

4 likes