Zijn dit die bandjes van Hemsut Dan?
Ik vind fijn aan de squale dat het een gaaf horloge is die met leuke kleuren aan te kleden is en die ik lekker onbezorgd om de pols kan slingeren zonder me echt zorgen te hoeven maken om wat krasjes. Niet dat ik bij de andere horloges mega voorzichtig ben maar die hou ik toch wel liever weg bij zand, zee, zwemmen, etc.
De squale zit voor mij tussen een beater en een luxe horloge in. Top!
Jep
Ik druk nog steeds niet op de bestelknop omdat ik benieuwd ben hoe het draagcomfort is. Mooie is wel dat je er 2 verschillend afmetingen bij krijgt.
Is echt prima, heel soepel en geen stofmagneet
Blij om te horen!
Niet schrikken jongens, hij zit er niet echt op maar wilde hem even delen ter inspiratie. De insert is onderdeel van een build maar vind hem echt niet misstaan op de 1521.
Staat niet verkeerd!
Staat tof , die strap ook .
Thanks! En succes vandaag nog trouwens.
Mooi hoor, hoeveelste aankoop 1521 is dit nu?
Afgerond op tientallen?
Ja zie je! Die combinatie werkt hartstikke lekker. Jouw bezel insert heeft een stuk mooiere lume-pip, waar heb je hem vandaan?
Ja, of dozijnen.
Pff, ik heb deze mod al jaren maar als ik me niet vergis is ie van Yobokies
Ik maakte me wat zorgen want m’n kortgeleden gekochte Squale liep een beetje enthousiast.
Ruim 30 in de plus vond ik wat funky, gelukkig na constante draagtijd steeds beter gaan lopen de laatste maanden.
Op de app +3sec pd. (Not bad) Het is geen timegrapher maar een indicatie. Althans zo zie ik het.
Fantastische Squale zeg!